Swedbank - Swedbank - Apdrošināšanas darbinieki melo
Sūdzība par Swedbank apdrošināšanu – nepamatota atlīdzības atteikšana un neprofesionāla klientu apkalpošana
Vēlos paust savu dziļu neapmierinātību ar Swedbank apdrošināšanas darbību un klientu apkalpošanas kvalitāti. Naktī ap plkst. 23:00 manā īpašumā notika negadījums, par ko nekavējoties sazinājos ar apdrošināšanas diennakts klientu apkalpošanas tālruni.
Sarunas laikā es tieši jautāju darbiniekam, vai ir nepieciešams izsaukt policiju, lai tiktu fiksēts notikušais un sastādīts attiecīgs akts. Man tika atbildēts, ka policijas izsaukums nav nepieciešams, jo apmēram pēc p 1 vai 2 dienas ieradīsies Swedbank apdrošināšanas eksperts, kurš veiks apsekošanu un sastādīs aktu.
Tomēr vēlāk man tika atteikta apdrošināšanas atlīdzība, pamatojoties uz to, ka nav bijis policijas akta par notikušo incidentu.
Kad es lūdzu, lai tiek noklausīts sarunas ieraksts, kur apdrošināšanas darbinieks man tieši teica, ka nav nepieciešams izsaukt policiju, es saņēmu formālu atbildi, ka "darbinieks nav teicis, ka nevajag saukt policiju". Šāda attieksme liecina vai nu par pilnīgu nekompetenci, vai arī par sistēmisku krāpniecību, kad klienti tiek apzināti maldināti pa telefonu, bet vēlāk viņiem tiek atteikta kompensācija, izmantojot formālu atrunu.
Комментарии (3)
Labrīt, vaidzēja zināt par abdrošināšanas politiku, tu viņiem maksā, bet viņi tev nē...
Tīrākai biznes un legāls
Pati vainīga, ir jāpārzina apdrošināsanas noteikumi, nevis klausīties kādā malakasos, kurš nezina pats, ko runā.
Katrs pārzin savu jomu. Es esmu ārsts un pārzinu medicīnu. Ja man vajadzēs jurista vai inženiera pakalpojumi - man arī vajadzēs pārzināt viņu darbības noteikumus? Ja apdrošināšanas ağents neparzin noteikumus, tad darbadevējam jāatbild par viņa kļūdām, nevis jāmelo.