Swedbank - Studiju kredīta grafika maiņa
Gribēju ieteikt cilvēkiem, kuri ir Swedbank klienti apsvērt iespēju mainīt banku. 14.01.2009. devos uz AS Swedbank jauno filiāli Brīvības ielā, lai izmainītu studiju kredīta grafiku, tas ir samazinātu gadu skaitu no 10 gadiem uz 5 gadiem. Mani apkalpoja krievu tautības bankas darbiniece. Uzdevu jautājumu: "Ja es vēlētos samazināt gadu skaitu, kuros man jāatmaksā studiju kredīts, cik liela komisijas maksa man būtu jāmaksā un vai mainītos procentu likme?". Sekoja darbinieces atbilde ar lieli ieplestām acīm "Priekš kam Jums tas vajadzīgs?!". Es teicu, ka tas ir labs jautājums un ka es laikam to gribētu izdarīt - samazināt gadu skaitu, ja nemainīsies procentu likme. Tad viņa sāka zvanīties pa labi un pa kreisi, jautāt, kā tad var uzzināt tik elementāras bankas lietas. Pēc tam paņēma manu pasi un skrēja kaut kur pie gudrākiem cilvēkiem. Ilgi gaidīju, tad viņa atnāca un teica, ka komisijas maksa ir 10 lati, procentu likme nemainīsies. Jautāju kāds būs ikmēneša maksājums. Uz ko saņēmu atbildi, ka viņi te nestāda nekādus grafikus, ka to darot speciāli nozīmēti cilvēki. Es varot aizpildīt iesniegumu un pēc kāda laika uzzināšu kāds tad man būs ikmēneša maksājuma apmērs. Es atkal saku, nu kā tas var būt, ka banka nevar man atbildēt, cik būs liels ikmēneša maksājums. Viņa tad kaut kādā veidā man aprēķināja un teica, ka šis maksājums būs 30 lati. Es saku, ka man citā filiālē teica, ka 22 lati, kā var būt tāda atšķirība. 30 lati tas ir daudz vairāk nekā es atstātu 10 gadu periodu. Kā tad tas var būt, ka procentu likme nemainās, bet summa jāatdod daudz lielāka 5 gados nekā 10 gados?! Gribēju pateikt, ka AS Swedbank nav īpaši normāla banka. Ļoti priecājos, ka hipotekārais kredīts ir citā bankā un ceru drīzumā izbeigt sadarbību ar AS Swedbank.
Комментарии (9)
Ja ir ta, ka raksti, tad gan sviests ar to banku. Es kādreiz biju pircis datoru līzingā ar lateko, ja pareizi atceros.Nu, biju laikam uz gadu paņemis.Un tad, kad tiku pie naudas, tad devos uz attiecīgo filiali un teicu, ka gribu atdot visu atlikumu uzreiz.Iepriekš biju gan sazvanijies. Un bija ļoti patīkami, ka tas tika veikts.
es gan teiktu, ka pati rakstiitaaja biski auzaas ir iebraukusi. pirmkaart, nav jaaiet uz kaut kaadu filiaali pie kaut kaadas darbinieces, bet gan sava krediita menedzera/-es, kurs/-a ir lietas kursaa par tavu krediitu un varees tev arii jaunos grafikus izniegt. otrkaart, domaat, ka banka laus mainiit liiguma noteikumus par to nenokaasot apalju summinju, it seviski muusu dienaas, buutu vairaak nekaa naivi; ja tiek mainiiti jebkaadi liiguma nosaciijumi, tad parasti vinji izmanto to, lai mainiitu arii % likmi, protams, tikai uz augsu. taa kaa tu neprasi krediita briivdienas vai terminja pagarinaajumu, tad varbuut tavaa gadiijumaa % arii paliks tie pasi.
kops ' hansabanka' kljuva par ' swedbanku', ir noverojamas visaadas diivainiibas, bet sajaa gadiijumaa domaaju, ka kritika ir nevietaa..
Ļoti ticama sūdzība. Ar šo iestādi izbeidzu jebkādas darījuma attiecības pirms 4 gadiem nesaskaņu dēļ, kas radās par hipotekārā kredīta maksājumiem. Arī tad neviens, arī ne kredīta menedžeris, nevarēja sniegt normālas atbildes uz uzdotajiem jautājumiem. Ja, protams tekstu - mēs izskatīsim, jūs rakstiet, mēs visu izlemsim, noteikti paziņosim - neuzskata par atbildi. Visi esam pieauguši cilvēki un plānojam savu budžetu, tāpēc tādi nespējīgi kredītu menedžeri nevienam nav vajadzīgi. Samaksāju visu kredītu (bez procentiem un sodiem, ja kas) un aizgāju uz citu banku. Smieklīgākais, ka swedbanka man sūta sms apsveikumus visos svētkos, it ka man to vajadzētu.
Autorei IETEIKTU palielināt pamatsummas atmaksu, kas attiecīgi samazinās arī kredīta atdošanas termiņu arī bez līguma grozījumiem. ..protams, ja banka nav izdomājusi kādas viltības, kas Jums tā liedz darīt vai padara šo risinājumu finansiāli neizdevīgu.
p.s. Jums, Ese, tiešām neapnīk sīkumaini komentēt katru rakstu. Pie kam, tieši aizvainojošās personālijās par citu cilvēku prāta spējām. Ja šeit būtu iespējams balsojums par bana uzlikšanu Jūsu IP adresei, es balsotu "par".
Vajag palasīt līgumu. Manā studiju kredīta līgumā bija paredzēts, ka varu kredītu atmaksāt ātrāk bez kādām soda sankcijām. Tad nu es bez līguma grozīšanas, jo tas nemaz nav vajadzīgs, 1-reiz atmaksāju lielāku summu un 2-reiz samaksāju pēdējo summu, un viss ir ok.
Stulba esi tu pati!a KO VINAI NABADZIITEI iesaakt tu vispaar, ja pati tur seedeetu vareetu momentaali atbildeet uz taadu jautaajumu>?
Kāds jautājums, tāda atbilde!
Ja jau jūties tik pārliecināta par savu kredītspēju, liec to papildus summu krājkontā un kad sakrājas atmaksā daļu no pamatsummas nemainot termiņus. iegūsi papildus % un daļējas pamatsummas atmaksas brīdī patīkami samazināsies maksājums.
Es kredītus ņemu uz maksimālo termiņu, kas neietekmē negatīvi % likmi, pat ja varu atļauties segt lielākas summas. Tā vietā, ik pa laikam, atmaksāju pamatsummu ar lielākiem maksājumiem.
Lieta tāda, ka Kristīne nepārzin bankas struktūru, bet viņai to arī nemaz nevajag. Swedbanka atrodas Balasta dambī 1a, kur atrodas visi bankas speciālisti, kas nodarbojas ar visām klientu vēlmēm. Kā Kristīne pati raksta, tad viņa apmeklēja filiāli, filiālēs atrodas bankas operatori, kuriem nav lemšanas tiesību. Operators drīkst tikai pieņemt un izmaksāt naudu, pieņemt iesniegumus no klientiem un konsultēt par bankas piedāvājumiem, bet līguma pārslēgšana jau nav filiāles kompetencē, tā var tikai pieņemt no klienta iesniegumu un pāradresēt bankas speciālistam, kurš ar to nodarbojas. Starp citu Swedbankā jebkura līguma pārslēgšana maksā Ls 10, -
nuuu... man kaut kā šķiet, jo īsāks kredīta termiņš, jo lielāks maksājums - lielāka daļa ir pamatsummas maksājums un procentu maksājums mazāks. Varbūt ir vērts visus šos jautājumus izrunāt bankā, lai šeit nesanāk pavisam muļķīgi izskatīties. Veiksmi!
pirmkārt, Eseseseseseseses, studiju kredītiem nav kredīta menedžera, kurš būtu lietas kursā par kāda studiju kredītu, raksti kur gribi, sauc vārdu un p.k. vienmēr šajos jautājumos sūtīs uz filiāli. iegāju šajā mājas lapā tieši līdzīgas problēmas dēļ un problēma tā pati - atšķirīga informācija komunicējot ar dažādiem darbiniekiem un sliktās valodas zināšanas