Swedbank - Slikts serviss
Labdien, vēlējos informēt, ka ventspils swedbank filiālē 29.04.2019 plkst.16.20 strādājošā informācijas konsultante, kura atrodas pie numuriņu saņemšanas, veica diskrimināciju pret mani un manu bērnu. Ieradāmies plkst.16.15, bija pieraksts 16.00, gaidam kad izsauks mūs, tad pēc aptuveni 10 minūtēm filiālē ienāca uzvalkā ģērbts vīrietis, tādad ieradās pēc mums pie tās pašas konsultantes. Vīrietis skaidri pateica ka ieradies uz pierakstu arī plkst.16.00. Un tad notika diskriminācija, šī info konsultante pasauca vīrieti pirmo nevis mūs. Secinu ka konsultante cilvēku novērtēja pēc apģērba un secināja ka šī vizīte vīrietim būs svarīgāka par mūsējo. Šis atgadījums ļoti sarūktināja mani. Vēlos personīgu atvainošanos no šīs sievietes!
Комментарии (10)
Visa Swedbank liecas jūsu priekšā ... atvainojiet, Madam!
"Ieradāmies plkst.16.15, bija pieraksts 16.00" - smadzeņu nav, toties nekaunības...
Da kam tu esi vajadzīga konsultantei, nemaisies pa kājām, vīrietis varbūt ir viņas potenciālais vīrs
Aizver pāksti, Sergej.
'madam', 'vajadzīga'... raimonds brauns sūdzību raksta, nevis sieviete.
un jā, raimond, noteikti pie tevis ieradīsies šī konsultante atvainoties... ja tu nebūtu rūkts, tad vēl varbūt ;P
Abi labi. Kāds viens, tāds otrs, tik tam otram uzvalks labāks.Vēl 17 varēji atnākt un pateikt, ka pieraksts bij 16.00.
Sarūktināta.?saruki vīrieša priekšā?
Pat ja tā būtu taisnība - meitene rīkojās pareizi. Uzņēmumam ir svarīgāks klients ar naudu , nevis sarūKtinātā, kura bērnu izmanto kā vairogu.
Sudzibas autors ir virietis, ta starp citu.
"Vēlos personīgu atvainošanos no šīs sievietes!" var būt vēl aiz vaiga viņai vajadzētu tev paņemt?