Swedbank - Slikts serviss
Swedbank Latvia 20 minūtes gaidīt savienojumu ar konsultantu kurš man draud speciāli nobloķēt i-banku, jo redz viņai kaut kas nepatīkot... Cirka meistari, jūs iedevāt baltu A4 lapu kur AR melniem burtiem rakstīta PAROLE un ar pildspalvu jūsu darbiniece uzrakstīja lietotāja numuru, logojoties iekšā vadam "lietotāja numurs" un "parole" - NEPAREIZS KODS? Es vadīju kādu kodu? no lapas divi ciparu kopumi, un kādā kombinācija to nevadi, man NELAIŽ dēļ KODA!?!?!
Prieks ka ar SEB Latvia nav tādu problēmu!
Комментарии (11)
Mūsu tauta degradējas prāta ziņā ar katru dienu...šis ir spilgts piemērs...
Paldies, ka esi piemērs
lietotāja numurs > parole > kods (karte (uz tās ir lietotāja numurs, ja kas)/aparāts)
ko Tu gribi izdarīt, nav īsti saprotams
kā tie konsultanti iztur neuzsprāgstot, es vispār nesaprotu :D
Artūr, ko tu esi mēģinājis darīt? Nevar saprast!
Un kods no kodu kartes! To nevadīji?
Tad var saprast, nabaga konsultantu, kuram ar tādu jāmokās.
Es skatos valsts pilna ar banāniem, paši esat gājuši swedbank ibanka pirmo reizi? Ja nē, tad izskaidrošu idiotiem. Bankā iedod lapiņu ar paroli, un lietotaja nr. , ka jau ibankās, jāvada lietotaja nr. Un parole, ja pareizi ievadits tad javada kods no kodu kartes.
Kad tu vadi "lietotajā nr" un "parole" un tev rāda nepareizs "kods" kuri pat neesi vadijis. Lietotaja nr ir 5-6 cipari uz lapas rakstīti, un ja jūs komentētāji sēžot laukos nezinat ka izskatās ibanka, na komentēt?
Tikko atvēru swedbank lapu, internetbankai, sadaļā, kur jāpieslēdzas izmantojot kodu karti, ievadīju random lietotāja Nr un paroli. Tas ko sistēma izdeva: Nepareiza parole / kods / lietotāja numurs!
Pieļauju, ka šādu kļūdas kodu sistmeā izdod jebkurā gadījumā, kad kaut viens no ievadītajiem parametriem ir nepareizs.
Artūr. Es pieņemu, ka ļoti liela daļa Latvijas cilvēku izmanto Swedbank. Pačeko kāda ir reakcija šajā saitā uz Tavu sūdzību - neviens nesaprot, kur Tev problēma. OK, sauc visus par "banāniem". Bet Tev tiešām neliekas dīvaini, ka Tu viens saproti to ko sūdzies/raksti?
Izmantojiet smart id!
Artūr, ko tu tur samurgoji?
Kāda vēl kodu karte?
Kāda parole?
Vai tad tev nav tas SmartID?
Nu tu mūdzis esi, smart id var pieslegt kad tiec iekša ibanka
nu, lietotāja numuru bankas darbiniece varēja kļūdīties rakstot. Tev taču ir papīrs, kur tas numurs ir drukāts.