Swedbank - Slikts serviss
Es protams atvainojos bet vai tas ir normāli ka banka strādā tikai 2reizes nedēļā no 8:00 līdz 16:00 ar pusdienlaiku 13:00-14:00 un vienu klietnu apkalpo 45-50 minūtes, veciem cilvēkiem (ap 80-85 gadi)jāgaida stāvot kājās. Kad darbiniekam pateicu ka loti ilgi un cilvēkiem ir grūti gaidīt man atbildēja "es strādāju". Lūk kāda apkalpošana ir mūsu mīļajā Smiltenē.
Комментарии (1)
Jā tas ir normāli, ja katram cilvēkam tik veltīts tik laika cik sarunai ir nepieciešams. Kad jūs tiekt pie konsultanta jūs taču neviens nerausta aiz mētaļa stūra un nekliedz, ka pietiek te tupēt un laiks lasīties projām. Arī jums tik veltīts tik daudz laika cik nepieciešams. Ir lietas, kuras 5 minūšu laikā nevar atrisāt un nav ko spriedelēt par to vai tas ir normāli vai nenorāli, ir tā kā ir. Jo katrs mēra ar sava mēra mērauklu.
Skatos, ka sūdzību 80-85 gadīga tante portālā ir iemācījusies ierakstī, var būt arī bankas pakalpojumus vajaga iemācīties lietot datorā vai vismaz zvanot pa telefonu.
Diemžēl vairums cilvēku neklausās, ka viņiem saka, ka lietas var nokārtot arī zvanot vai rakstot, tad visi ieslēdz savu pseido pazemību un stāsta, ka tas jau nekas, "es atnākšu", "es pastāvēšu", " es pagaidīšu" un pēc tam sūdzās, ka ilgi bija jāpastāv un ilgi jāpagaida.
Nu nevar bankas darbinieks pateikt, ka nav ko te ar šī lietu vilksties. Ka ir jāzvana uz telefonbanku.