Swedbank - Slikts serviss
Nekad neesmu rakstījusi sūdzības. Bet laikam ir pienācis tam laiks. 1.03 mēs ar vīru ka parasti nopirkām apdrošināšanu swedbank.lv( ±15€ vērtība). 2.03 iedevām mašīnu paziņām. Pēcpusdienā zvana pazini un sāka ka apstādināja policija un sāka ka nav apdrošināšanas. Aizsūtījām skrinšotu ka ir pirkta, bet policija pateica ir pirkta apdrošināšana uz 1.04 nevis uz martu. Un ielika paziņām sodu 85€. Pēc tā zvanījām uz sweedbank. Un stāstam situāciju, uz ko mums atbildēja " tā varētu būt kaut kāda kļūda, mēs varam atgriezt jums naudiņu" Jautājums, a sodu samaksāt negribat? Pēc pāris dienām vīram atnāca pavēste, uz policiju un ielika viņam ka īpašniekam vēl 175€ sodu. Un mēs neesam tādi vienīgi, jo policija sēdējā tieši par šo pašu lietu vel kādi 3 cilvēki. Cilvēki kam nav naudiņas uzreiz nevar samaksāt uz gadu apdrošināšanu pērk ka var. Bet pēc šī stāsta, un šiem sodiem mēs varējām tiešām jau paņemt uz gadu(275€)!
Комментарии (4)
Latvijā turpinās iedzīvotaju aplaupīšana piesedzotiers it kā ar likumiem un neviens ne par ko no valstskantoru puses neatbildēs vai nesedēs aiz restēm.
Jums pašiem jāsēko apdrošināšanas polisa termiņam. Man Swedbank apdrošināšana automātiski atjaunojās katru mēnesi, bet es tik un tā sekoju līdzi un pārbaudu, vai E-CSDD man ir norādīta derīga polise.
Diemžēl paši esat vainīgi! Un labāk pāris simti sodam, nekā nopietna avārija bez apdrošināšanas, bet ar cietušajiem!
Mēs būtu vainīgi ja nenopirktu to un censtos iestastit ka pirkta! Bet mēs nopirkām un nopirkta apdrošināšana aizleca uz nākamo mēnesi. Paldies dievam avārijas nav.
Es nesaprotu vispar tos idiotus, kuri atbalsta un apdrošina vispār kaut ko Swedbankā, ja citur ir divas, vai pat līdz četras reizes lētāk un ar tādu pašu kvalitāti! Jūs tiešām neorientējaties Latvijas tirgū?