Swedbank - Slikts serviss
Nejauši nobloķēju savu bankas karti, lai to atjaunotu piezvanīju un informācijas tālruni. Tā kā nelietoju internet banku mani pierakstīja uz apmeklējumu tikai pēc nedēļas, jo esot Rindas. Tas nozīme, ka kartes atjaunošanu varēšu pieteikt tikai pēc nedēļas, plus būs jāgaida, kamēr uztaisīs karti, īsi sākot divas nedēļas jāizdzīvo bez naudas. Piedāvājumu pasūtīt karti ātrāk atbraucot un autorizējoties ar pasi noraidīja, jo klientus apkalpo tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Uz jautājumu kā dzīvot bez naudas, kas man ir, manā kontā, man atbildēja, ka varu atnākt un ļoti sirsnīgi palūgt, un tad man ļaus izņemt līdz 10 eur bez komisijas. Nu ļoooooti sirsnīga banka! Paldies jums!
Комментарии (3)
Es nesaprotu tos cilvēkus kuri dzīvo ar bankas kartēm🤦
Skaidrai naudai ir tikai spēks, jaunākie notikumi pasaulē to tikai apstiprina. Un ko Jūs ēdīsiet - bankas kartes nav garšīgas.
Pats vainīgs, ka nobloķeji savu karti un nelieto interneta banku. Banka arī piedāvā īslaicīgu karti kamēr maksājuma karte tiek izgatavota taču ja nemaldos tad maksāja 5-10 euro.
Nezinu, kādā miestā tu dzīvo, bet pieņemsim Rīgā var atrast uzreiz nākošā dienā.
https://www.swedbank.lv/private/home/more/appointments/faq