Swedbank - Slikts serviss
Gribēju pasūtīt internetbankā jaunu bankas karti, tā kā esošajai termiņš iet uz beigām (palikušas 30 dienas) . Bet izrādās nevaru pasūtīt, jo banka nepabrīdinot automātiski izsūtījusi jau jaunu karti uz adresi, kur dzīvoju vairākus gadus atpakaļ. Kā var nenoskaidrot vai cilvēks vēl dzīvo vispār tur pirms izsūta karti. Nu nekas, sazvanos ar banku, lai nobloķē to karti un sūta jaunu uz tagadējo adresi. Saka, ka jāgaida 8-10 darbadienas. Pagājušas jau gandrīz 3 nedēļās bet karte ir nomaldījusies un viņi nekādīgi nevarot palīdzēt. Vienīgais varot ieteikt atkal jaunu pasūtīt, bet vairs nav laika gaidīt, ja vecajai kartei termiņš beidzas pēc 2 dienām... Beigās sabojāts garastāvoklis un jāgaida vēl nedēļu līdz izgatavos karti un šoreiz jābraucot uz filiāli pakaļ. Un kādēļ pēc šitā man vēl būtu jāmaksā par kartes izgatavošanu un saņemšanu filiālē, ja pēkšņi solīto 8-10 dienu vietā man ir jāgaida vairāk kā mēnesis?
Комментарии (3)
Te jau galīgi nav bankas kļūda,ja maini adresi,tad vajag arī ieiet interneta bankā un nomainīt tur adresi.Tad nebūtu bijusi šāda problēma.
Arī esmu swedbank klients.
1) Par kartes izsūtīšanu bija paziņojums vismaz mēnesi iepriekš kā reāli izsūtīja. Varēja mainīt adresi uz nebēdu visu to periodu.
2) Pieņemsim, internetbanku neizmantojat, neredzējāt paziņojumu. Tomēr līgums ar banku jums paredz, ka jūs viņus informējat par dzīves vietas maiņu. Ja jūs neinformējat, tad pārkāpjat līguma nosacījumus, attiecīgi pats vien vainīgs.
3) Par kartes noamaldīšanos grūti spriest - gan jau Swedbank jums vairāk pateica, kā šeit rakstāt. Viņiem tomēr ir līgums ar Latvijas pastu par izsūtīšanu, tur var atrast, kad viņi ir jūsu karti nodevuši pastam un kad pasts to ir piegādājis uz jūsu patkastīti.
Kārtējais lego paaudzes pārstāvis!
Interesanti, vai tad bankai ir jāseko, ja maini adresi? Nomainīji adresi, informē banku, tas taču galu galā ir tavās interesēs!
Netaisi muļķus no citiem, kad pats tāds esi!