Swedbank - Slikts serviss
Problēmu paši atrisinājām aizņemoties telefonu ar NFC lasītāju. Jūsu darbinieki tik spēja piedavat pārbaudit telefona Ios versiju restartet telefonu un atjaunināt ko prot pat pamatskolas bērns. Un beigās jau jūsu darbinieki kuriem zvanijam ieteica braukt uz "tuvāko" 50 km filiāli uz Jelgavu pēc nedēļas, vai vel labāk uz Rīgu 100 km attālumā. Jums apkalpošanas serviss ļoti slikts, darbinieki ar vājām it zināšanām. Lūdzu apmāciet savus darbiniekus stradat nevis likt justies klientam vainīgam.
Комментарии (13)
2 часа времени в жопу , вопрос не решили ,буду закрывать счет .
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Par ko sūdzība?
Šodien bankā ienāca pliks vīrietis un nolika kluci Rīgā.
Gribēja Lego uzspelet, koka klucis
Kāds sakars ar pliku vīrieti banka ar šo sūdzība? Nekad nesaprotu ko šis cilvēks komentē sūdzības tādas kautkadas muļķīgas lietas kas vispar no temas ir tik tālu ka nesaprotu. Varbūt viņš grib uzlabot garastāvokli? Ja tā tad viņam sanak. Šis nav heits tev tikai tāds novērojums. Novelu tev Idiotshdkw jauku dienu!
Видимо на таком древнем телефоне даже такая приложуха не идёт 😂
Nu, ja jau problēmu paši atrisinājāt, tad ko te vēl sūdzaties?
Tas ir tāpat kā benzīntankā lamāt pārdeveju par to, ka tā nemāk karburātoru tavam mopēdam noregulēt. SmartID vispār nav Swedbankas izstrādātā applikācija.
Žēl ka tik bankas darbiniekiem nav pienākums grābstīties gar tavu telefonu, un sazin ko darīt. Paņem un pats pārbaudi,ielādē, pameklē. Priecājies butu ka tev kads cenšas palīdzēt, jo tīri teorētiski ja nejēdz atrast telefonā funkcijas pats, tad laimīgu ceļu sākumā pie operatora kur pirki telefonu lai pamāca.
Mes visu paši izdarījām maksimāli un tad tik zvanijām. Tur visu to pašu ieteica.
Konkrētā problēma nav saistīta ar Swedbank vai citu līdzīgu pakalpojumu sniedzēju (Luminor, SEB). SmartID ir cita uzņēmuma izstrādāts risinājums un šajā gadījumā programma nespēj nolasīt datus no iebūvētās datu glabātuves.
Smart ID uzturētāju epasts nedarbojas. Zvanot smart ID uzturētājiem ieteica nomainīt telefonu. Zvanot Swedbank, darbiniece uzsvēra kā swedbank palīdzēs?
Pat ieteica iegādāties kodu kalkulatoru. Bet ne jau telefons vainīgs. Tehniskais atbalsts nestradā un nevēlas palīdzēt. Kemer viss labi visi priecīgi kad kautkas notiek vaino klientus un šeit pat viens otru.
Sanāk ja kautkas noiet greizi nevar atrisināt attālināti bet griežoties bankā. Var saukt vai nesaukt tos datus pa telefonu takā ar sienu runāt ar tiem darbiniekiem. 1 paraksta dēļ jābrauc 50km vai 100km pirms gada bija Dobelē filiale. Tad priekškam ir izveidots eparaksts ko nepieņem. Swedbank vajadzētu sākt izstrādes projektu attalinātie tehniskie risinājumi.