LV RU
www.sudzibas.lv Swedbank Slikts serviss

Swedbank - Slikts serviss

Sakarā ar uzvārda maiņu centos sakārtot savus datus dažādas iestādēs. Visur tas bija iespējams jo datu apmaiņa ar Pmlp bija notikusi automātiski, izņemot banku. Swedbank lai nomainītu uzvārdu liek ierasties klātienē ar iepriekšēju pierakstu kas ir vairākas nedēļas garš. Tapat tuvāka filiāle man ir 100+km attālumā. Iepriekš bija filiāle Madonā, joprojām i-neta ir info ka filiāle joprojām tur ir. Ierodoties filiāle, izrādas, tā likvidēta. Cilvēku muļķošana
sazinoties ar banku, darbiniece atsaucas uz banku likumu, ka likuma noteikt ka jāiesniedz pases kopija, uz jautājumu ka rad Gdpr un kur kopiju izmantos un kads ir si līkuma pants un punkts, atbildi sniegt nevarēja. Uz jautājumu kāpēc nevaru uzvārdu mainit elektroniski ibanka vai rakstot iesniegumu parakstit ar drošu elektronisku parakstu, atbildi saņemu ka jānāk klātiene. Zel ka tāds liels uzņemska swedank kas sevi pizicione ka digitālu uzņēmumu nespēj nodrošināt tik vienkāršu pakalpojumu ka uzvārda maina. Personas kods tak nemainās, esmu identificējama. Zel ka darbinieki nav kompetenti sniegt skaidrojumu un atbildiet uz jautājumiem jo joprojām nesaprotu kāpēc man jāierodas klatiene. 100km netaisos braukt un izbelejos kļut par pieejamākas un draudzīgākas bankas klientu.

26.08.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Комментарии (7)

Kļūsti par Citadeles klientu (var elektroniski), pārskaiti naudu uz Citadeli un slēdz kontu swed. Varbūt swed var (vai varēs drīz) atvērt kontu attālināti.

E Edzha. 26.08.2020

Banku darbību regulējošie tiesību akti uzliek bankai pienākumu identificēt fizisko personu, pārbaudot tās identitāti pēc personu apliecinoša dokumenta. Uzsākot darījuma attiecības vai arī veicot klienta izpēti, bankai ir pienākums izgatavot personu apliecinoša dokumenta kopiju (arī elektroniskā veidā), kā arī nodrošināt iegūto personas datu un dokumentu kopiju aktualizēšanu.

https://likumi.lv/ta/id/178987-noziedzigi-iegutu-lidzeklu-legalizacijas-un-terorisma-un-proliferacijas-finansesanas-noversanas-likums

E Eyerolleris 26.08.2020

Intereses pēc, kura ir tā draudzīgā banka, kas Jūs ņem bez dokumentu apskates klātienē? Un kāpēc Jūs izvēlaties tādai iestādei uzticēt savus līdzekļus?

K K.K 27.08.2020

Es runāju par pakalpojumu saņemšanu attālināti izmantojot digitālo identifikāciju. Lietoju e-parskstu un dokumentu varu apliecinat un iesūtīt ar e-parakstu.

Citadelē var attālināti kļūt par klientu. Tas realizēts ir ka topošajam klientam viedierīcē ar kameru jāfilmējas un jārāda pase. Pēc tam kaut kas skatās video un apstiprina pieteikumu kļūt par klientu. Tas pat ir drošāk, nekā bankā uz vietas lodziņa meitene klientu nopēta, jo video var skatīties atkārtoti un kaut vai viss bankas drošības dienests: d

D Dontkillmyvibe 26.08.2020

Kratot vēderu pa Ērgļiem, esi aizmirsusi latviešu valodu?

K K.K 27.08.2020

Anonīmi drosmigi kko uzrakstit bet diezvai dūša būtu personigi pateikt :) Bet ko var gaidīt no šauram lauku bezdarbnieku smadzenītēm

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы