Swedbank - Slikts apkalpošanas serviss
Http: / www.Sudzibas.lv / swedbank - c39875. HtmlPilnigi piekrītu augstākesosās saites autoram. Ar so banku nav nekas riktīgi, jo agrāk tur vis bij ok, bet tgd, gadus 2 - 3, kops tur strādā 20+ pāudze (Drausmigā“”tiesibu pāudze””), viss aizgājis uz grunti. Un esmu parliecinata ka ar sadu attieksmi, šai bankai, spid vien paris nožēlojamas eksistences gadini. Vnk, visi normālie klienti aizies uz citām bankām. Tas tak ir likumsakarīgi!! Attieksmē totālakā visautlautība, rupjība, nūlle, nekompetence (Maigi sakot), pilnigakā nezināsana, neprofesionalitāte, iedomība, augstprātiba, neadekvāata vispār uzvediba, darbiba, attieksme pret klientu!!!Ar autoru, galigi identiska situācija, ko ar viru piedzivoju paris gadus atpakal. Dēl tā vairs nēsam un nekad nebusim sis bankas klienti. Un protams, saviem visiem pazinām, draugiem, da vispār jebkuram, kurs man pajautās, neieteikšu kategoriski svedbank. Miskaste ne banka.Bijām toreiz šokā no tā ka apkalpojosais personals, tiesi kā autors arī aprakstija varda vārdā situācijas, runā ar klientu tā it kā esi. Vinam paradā naudu, atvainosanos, apkalposanu vai vel kaut ko.Aizrakstijamies toreiz ar sudzibu vestuli lidz augstākajai vadibai, un tad ari sapratām, kas par vainu. Tur tak ""vadībā ""25 gadigas šmaras, kas absoluti neapjēdz kur atrodas, ko dara, nosutija musu problemu risināt pie nodalas vaditajas, kurai draugos.lv bija mauciga bilde. Labi nodomaju ta tak tikai bilde. Nav nekads raditājs, izradas ir gan. Tatad iegaumējiet ja soc. Portālā nod. Vaditajai stāv bilde kā prostitūtai, tad kaut kas ar so banku nav kārtība. Jo, risinot situāciju, sī ""vaditaja"' pat neatvainojās (!!!) ne vienu reizi par to ārprātu, kas bija jāpiedzīvo ar 8 operatorēm, zvanot pa vinu info tel. (Vinas katra atkal no jauna, parjautāja situāciju, un man kā pedejai mulkei, protams, ko nedariju, jāskaidro atkal un atkal situācija, tik tamdēl, ka vadibā sēž nulles un neapjēdz kā civilizeta pasaulē notiek kl. Apkalposana) plus pie visa, ari tapat kā autoram, nelāva man kā sievai runāt ar kautkadu debilu sīku kuci, ar kuru mans virs negribeja runāt pirmām kartam, a otrām - vins bij pie stures, un vispār, pilnigi tā pati problema, kas autoram, ka banka absolutie nerēkinās ar saviem klientiem. Nu tas bija cirks. Sī saka, ka jarunā ar viru. Virs visu dzirdēja, vnk, pasutija nahuj gan tas visas stulbās aitas kas tur sez par saviem 300 euro, gan banku). Un tgd pagājusi 3 gadi, un situācija ir tīk pat nozelojama, un vēl trakāka, jo es skatos, sudzibas par svedbank ir seit katru dienu. Un ko apsveicami, es tikai par sīs drausmigas bankeles atrāku likvidāciju. Jo tā nav sabiedriska iestade, tas ir kaut kāds mauku bordelis.Klientu apkalposana viszemākā kādu esmu vispār jebkad piedzīvojusi!!! Mums, radas sajūta, ka operatores, gan klātiene, gan pa telefonu, nesaproot, kur atrodas, ko, ar ko runā. Utt. Nu toreiz tas tā sokēja, ka protams, uzreiz atteicāmies no sīs bankas. Pilnigi vienalga, ka 15 gadu stāzš agrāk bijis.Es pat netaisos tgd atcerēties to visu murgu, ko toreiz piedzīvojām, jo mums abiem bij slikti no tā visa, ko nacas dzirdēt, un lasit atbildes vestulēs. Veselibas problemas ari radās, jo vajadzēja neskaitāmas reizes pavemt, pirms, aizmirst tos sūdus, ar kuriem nacas komunicēt.Neiesaku nevienam normalam cilvēkam svedbank, jo tas ir murgs, ne banka!!!
Комментарии (3)
PILNIBAA MANAS DOMAS. NEKAD PALDIES DIEVAM NEESMU BJUSI SAI BANKAA KLIENTE, BET REDZOT UN SANEMOT CAUR VIIRU SIIS DRAUSMIGAS BANKAS ATTIEKMI, KRIMINAALO UN BEZKAUNIGO APKALPOSANU, NELOJALITAATI VISAAS MALAAS, LIMENJOS, LOGISKI, KA VIRS VAIRS NAV UN NEKAD NEBUS TUR KLIENTS. KA ARI VSIIEM SAVIEM PAZINJAAM, DRAUGIEM UN KLIENTIEM, STASTISU SO NEGATIVO PIEREDZI, LIDZ KAMER SII BANKA LV BEIGS SAVU PASTAVESANU.
Jā šobrīd esmu bankas kliente un patiešām apkalpošana paliek arvien sliktāka un sliktāka :( un dēļ ilgo gadu sadarbības kaut kā degribās pāriet uz citu banku un arī šis pārriešanas proces jau nav tik ātrs
...un kāds šeit sakars ar viesu namiem?