Swedbank - Slikta apkalpošana
Nepārprotami ir 21gs. Lielākoties viss notiek elektroniski, visu var atrast internetā utt. Šoreiz kļūdas pēc pagarinot maksājuma karti saņemšanas vietu norādīju Jelgavas swedbank filiāli. It kā nieks. Jelgavā biju darīšanās pase vienmēr līdzi, domāju aiziešu un fiksi izņemšu. Šoks iestājas jau ieejot. Vienmēr pie ieejas ir dāma kas smaida un sveicina visus. Šoreiz nekā. Nu labi. Nekas. Pēctam paņemot nummuru un ieraugot to tautu zāle vēlviens šoks. Domāju labi aiziešu paēst (jo tieši bija pusdienas laiks) domādama ka daudzi savā pusdienas laikā atskrējuši rinda varbūt mazināsies. Bet par brīnumu, nekā, vairāk kā stundas laika apkalpoti ~5cilvēki. Tas nav normāli. Nācās ņemt jaunu nummuru (veco izmetu ārā). Nosēdēju ~20min nekas nekustejas uz priekšu piegāju pie darbinieces kas sēž pie ieejas un prasīju vai es kautkā kaut ko nevaru mainīt saņemšanas veidā uz ko atbilde bija nē šoreiz gaidīšanas laiks ir kāds ir un neko nevar darīt. Kad es prasīju vai tā ir tāda normāla prakse ~8 apkalpošanas galdiņi katrā sēž pa darbiniecei bet nekas nekustas uz priekšu un atbilde protams bij ka neko nevar darīt. Jāgaida. Nu labi. Vēl pa virsu pāris minūtes nu un tad es tīri "nagļakā" piegāju pie numura kur neviens negāja. Biju mazlietiņ par lēnu Un viņa paspēja nākamo nummuru izsaukt atnāca jauns puisis kurš teica ka varot pagaidit. Attiecīgi apkalpojošā darbiniece teica ka nē lai es ejot ārā. Es atvainojos puisim un lūdzu lai palaiž mani jo man tiešām bij jāskrien uz ko puisis pateica labi, es pateicu 2x paldies Un viss. Bet Tavu brīnumu pat tad es dzirdēju pārmetumus. Cik es esot bezkaunīga un ļoti nesmuki izrīkojos. Visiem ir jāsteidzas utt. Es tiešām to visu labi saprotu, ka katram savs laiks ir dārgs atvainojos ja kāds manis dēļ nokavēja autobusu, vilcienu vai kā manā gadījumā gandrīz mašīnu no servisa nepaspēju izņemt. . Nu bet baac. Klientu apkalpošanas darbinieces.. swedbank... tupa sēž un neko nedara. Klientu daudz darbinieku daudz vietas daudz. Kur problēma? Pastāvēt pasmieties turpat zālē, bez problēmām. Darīt savu darbu?! Nu mēs padomāsim..
Комментарии (3)
Kapec izveleties filialu ja var sutit karti uz jusu majas adresi?
Atklāti runājot no Swedbank filiāļu apmeklēšanas būtu vēlams turēties pa gabalu, jo kartes saņemšana filiāle nav par brīvu un tā vietā, lai vienkārši veiktu operāciju, pēc kuras esat ieradies, jums nāksies piedalīties 20 minūšu ilgā intervijā, lai iesmērētu vēl kādu no bankas pakalpojumiem. Un tā arī rodas šīs rindas.
Ļoti pareizi novērojumi.