Swedbank - Slikta apkalpošana!
2025.gada 16. maijā es (17.g.) ar savu vīru (20.g.) un māti ieradāmies Swedbank filiālē Jelgavā uz konsultāciju, lai jautātu par mana un mana vīra vienotu konta izveidi. Konsultāciju sāka sniegt kundzīte gados ar brillēm, kura izskatījās neapmierināta ar dzīvi, no sākuma aizdzina manu māti atpakaļ uz zāli, jo viņai tur neesot ko darīt, tas bija ļoti nesmuki un ciniski. Tad sāka mums abiem ar vīru uzdot dažadus jautājumus, cenšoties pārliecināt, ka kopīgs konts nav vajadzīgs, sāka mācīt dzīvot un izturējās kā pret pirmklasniekiem, kaut gan pati runājot, bieži aizmirsa ko iepriekš teikusi. Gala rezultātā neko normālu sarunāt neizdevās, ieteica izveidot man jaunu karti un pateica, ka man pašai būšot jābrauc pakaļ kartei, jo esmu nepilngadīga, salīdzinot ar citām bankām, tās karti piedāvā atsūtīt uz mājām, neskatoties uz nepilngadību. Pēc šī nepatīkamā notikuma ir mainījušās mūsu domas par Swedbank uz slikto pusi! Esam nolēmuši visi trīs pāriet uz citu banku, kas piedāvāja sakārtot mūsu jautājumu pa visam viegli! Ieteiktu Swedbank krietni piedomāt par to, kādas personas strādā viņu uzņēmumā, spodrinot vai gluži pretēji graujot bankas reputāciju.
Добавить комментарий