Swedbank - Serviss
Lai uzzinātu vai bankas karte ir gatava un to izņemt ir jāgaida rindā pusotru stundu. Ka prioritāte vienmēr ir cita veida apkalpošanas numuriņi. Un vēl ir kautkāda zelta apkalpošana kur ņem bez rindas. Darbinieku attieksme arī ir ne pati labāka.
Комментарии (6)
Vajag izmantot iespēju karti saņemt pa pastu uz mājām. Nebūs pusotra stunda jāgaida.
Cerēsim, pasēdēji, padomāji, paliki gudrāks.
Saskāros ar to ka šī banka viepusīgi maiina savus līguma nosacījumus, pat neinformējot klientu savlaicīgii. Respektīvi - tika būtiski pacelti kredītprocentii, lai noceltu konta iemaksāto naudu.
Tomēr par līguma izmaiņāmir jainformē klienti vismaz pa e-pastu, bet labāk - oficiāli pa pastu.
NU Linda, jūs tiešām kā lauku bāba. (protams atvainojos, ja tā arī ir). Ne jūs mācīsiet banku kā tais strādāt un ne jūsu iedomas un spriedelējumus, par to, kā tam vai šitam vajadzētu būt, ņems vērā.
Katram cilvēkam ir idejas tikai par to, kā konkrētajā situācijā citus pamācīt, bet kopēja redzējuma nav.
Tāpēc, ja izdarījāt stulbību un pasūtījāt karti, ar saņemšanu filiālē, tas sēdiet, gaidiet un sava šaurā redzesloka paplašināšanai palasiet kādu noteikumus.
Bez tam, kad karti pasūta vienmēr ir info, par to, kad tā būs gatava, bet jūs jau esat noteikti tik speciāla, ka jūs atkal neviens neinformēja. Tomēr ja arī bijā tik trula un sapratāt, banka nosūta sms par to, ka karte ir filiālē un to var iet saņemt. Nu, bet ja jums arī nav mobilā telefona, vai kā parasti "Nekāda īsziņa nepienāca" tad labāk ir slēgt bankā kontu un izvēlēties ko vienkāršāku, nevis vienmēr vainot citus.
Nesapratu, kapēc paskaidrijat man kaut ko par karti, ja runa bija par kredītu. Vajag uzmanīgāk lasīt komentārus, nevis apsaukāties.