www.sudzibas.lv Swedbank Pazemojoša klientu apkalpošana

Swedbank - Pazemojoša klientu apkalpošana

Vēlos pievienoties Swedbank neapmierināto klientu pulciņam! Nu jau arī bijušo swedbank klientu pulkam, jo abi ar vīru būsim citas bankas klienti. Ar ģimeni vēlamies iegādāties beidzot paši savu mājokli ar valsts atbalstu. Esam pastāvīgi Swedbank klienti ar stāžu, abi augstākām izglītībām. Sakrāta pirmā iemaksa, dodamies uz mūsu banku kārtot papīrus dzīvokļa pirkšanai. Apkalpošana šajā filiālē ir vienkārši briesmīga. Apkalpojošā sieviete ģērbusies mini, runas stils kā pusaudzim, brīvā veidā, sarunas laikā var just, ka jūtas pārāka. Komentāri par mūsu sastādīto tāmi remontam: Oho, kas par summiņu! Turpinām ar veidlapu pildīšanu...mums jāuzrāda ikmēneša izdevumi, kur šī pati jaunkundzīte cenšas mani pamācīt, kāda summa man jāuzrāda par ikmēneša skaistumkopšanu, kad to uzrādu, šī pārsteigta jautā: kā ar manikīru, kā ar friziera izdevumiem, mēģina no manis izvilkt, cik tērēju šiem pakalpojumiem. Deva padomus par izziņām no VID, pārjautājot vai mācēsim tās interneta vidē atrast, tā kā iepriekš bija uzzinājusi, ka vīrs IT speciālists, vērsās pie vīra ar tekstu: Jūs taču mācēsiet vai ne? Lieki teikt, ka šīs izziņas internetā nevarēja iegūt!Izgājām no bankas šokēti...Kā klientu apkalpošanā var strādāt tik neprofesionāli cilvēki? Saprotu, ka vadībai nav vērts rakstīt, pēc šeit pārlasītām citām sūdzībām.

A

Комментарии (3)

S skin-solutions 20.10.2015

+1! Swedbank Saharova ielā Maksimā tiešām apkalpošanas kvalitāte atstāj sliktu iespaidu. Pats ar to esmu saskāries. Vēru vaļā kontu, darbiniece, mani apkalpojot, smejas ar kolēģiem par kautko, čillo, uzvedas nu pārāk brīvi. Nez, man tas nepatīkami, nenopietni kautkā likās.

R ri4y 21.10.2015

Ir reāli zināms gadījums, kad cilvēks dabūjis mantojumu un gribējis slēgt hipotēku pirms termiņa, summa bija paņemta 50 000 Ls, gala iznākumam vajadzēja būt ap 20 000 Ls, griezās pie Swedbankas, lai uzzinātu atlikušo summu, kredīta segšanas rezultātā, jo Swedbanka nedod nekādu maksājuma grafiku kredītam, pamatojoties uz mainīgajiem fonda procentiem, tikai termiņus viņam bija uz 20 gadiem, bija atlikuši 7-8 gadi. Banka marinēja cilvēku 4 mēnešus pirms iedeva šādu grafiku, liekot maksāt procentus vēl 4 mēnešus, iedeva gala summu, kad saņēma pieprasījumu no jurista, kas solijās sniegt prasību tiesā pret banku, par līguma noteikumu nepildīšanu, jeb ļaut cilvēkam norēķināties par kredītu pirms termiņa, kavējot gala summas samaksu. Iesniedza ka pamatparāds ir 24 000 Ls, izrādījās viņiem bija slēpts procents, kuru aprēķina 1/2 no līguma termiņa, tikai pēc tam tiek maksāts pamatkredīts. Beigās norēķinājās un slēdza savu kontu. Man arī personīgi bija problēmas ar banku: iemaksāju 500 Ls, kredīta un komunālo maksājumu segšanai, labi ka paņēmu čeku, nauda kontā neieskaitījās, sazinājos ar banku teica, lai griežos filiālē, filiālē uzrakstīju iesniegumu par naudas meklēšanu, piestādot čeka kopiju, jo oriģinalu atstāju sev, šie beigās atrada naudu un pārskaitīja man 380 Ls, 120 Ls atstāja sev pamatojoties ka tie izdevumi saistīti ar naudas meklēšanu, kad piedraudēju ar Tiesu darbiem, jo nebija mana vaina, ka automāts neieskaitīja naudu manā kontā, bet viņu bankas vaina, pēc nedēļas atgrieza arī 120 Ls, tajā pašā dienā arī slēdzu kontu.

Pacco_al 25.10.2015

Nu nevar no tiem cilvēkiem saprast kā uzvesties. Vieni atnāk uz baku un grib lai tur izskatās kā apbedīšanas birojā, viss svinīgi, pompozi, stīvi un lietišķi. (Tādu tā kā ir mazums) Lielākā daļa atkal pārmet, ka darbinieks bija bezpersonisks, oficiāls, stīvs, apģērbā konservatīvs (labi ka vēl svārki nebija līdz potītei). Un atkal slikti.
Par pieteikuma pildīšanu. Gribat paši sev iešaut kājā? Lūdzu! Klienti savos ikdienas tēriņos saraksta tādas summas, ka praktiski nekas nepaliek pāri kredīta maksājumam un tālāk sekas jau ir prognozējamas, banka paskatās, ka visas naudas, kas tiek nopelnīta tiek arī notērēt un ja cilvēks ir pieradis dzīvot "ar plašu roku" tad savus pieradumus viņš nemainīs un viss. Kredīts tiek atteikts, tāpēc var būt labāk ir dažreiz labāk "norīt krupi" un ierakstīt to, ka "iesaka" darbinieks, nevis nodarboties ar daiļradi.
Jūs nezināta uz kādām lietā dažreiz banka paskatās. Un tad atkal būs sašutums, "... bet kā mēs visu norādījām." tas pats runājot par tāmi.
Skatieties paši varat protams aiziet uz Nordea vai DNB, bet tur sākotnēji viss ir tikai rožaini, pēc tam par jeb kurām izmaiņām būs jāmaksā lielas naudas, jeb kādas bankas piekrišanas atkal maksās visi līdzeklī būs jāglabā tanīs bankās, kartes II un III pensiju līmenis. Nocirps pēc pilnas programmas, ja mēģināsiet atteikties kredītam tiks pacelta % likme vienpusējā kārtā.
Tagad domājat ka neko nevajadzēs mainīt līgumā, droši varu teikt, ka pēc statistikas cilvēks vienu reizi piecos gados kaut ko maina vai viņam ir nepieciešama kāda piekrišana no bankas.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы