Swedbank - paviršība
14.05.2023 ierodoties spice filiālē, lai atvērtu kontu un skolēna isic karti pasūtītu, nokavēju tikšanos par 3 min. Nācās gaidīt gandrīz 30 min. Līdz pieņemšanai. Filiālē nokārtojam visas formalitātes. Vakarā pamanīju, ka skolēna vardam trūkst 1 burts. Swedbank darbiniekam ievadod datus no id kartes radusies neuzmanības kļūda. Vairākas dienas zvanot uz banku (14. ,15. Un 16.05.) kļūdu izlaboja. Filiāles darbiniece pat neatvainojās telefonsarunā par radušos situāciju. Bankas kartei klūdu neizlaboja. To izlaboja tikai filiāles vadītāja vēlāk. Tagad tikai atkal jādodas uz filiăli jāpārslēdz līgums. Nepatīkami, ka citu kļūdas pēc jāterē savs laiks un līdzekļi.
P. S.
Esiet uzmanīgi nogūldod naudu šajā bankā!
Bankas darbinieks ne vienmēr var ieteikt pareizo noguldījuma veidu. Varat zaudēt savu naudu.
Banka manipulē ar klientu naudu.
Banka nekad nezaudēs savu naudu.
Комментарии (6)
Bankas darbinieks , lai atrisinātu situāciju,sākumā sazinăjās ar skolēnu ,nepilngadīgu personu. Skolēnam jautāja manu tel. numm. lai sazinătos ar mani, kaut gan mani visi dati ir bankā. Esmu šīs bankas klients jau padsmit gadus. Sāku apsvērt iespēju izmantot citas bankas pakalpojumus, kura būtu lojālā pret saviem klientiem.
Viss bija labi līdz sūdzības P.S , tālāk jau murgi .
Ar kādreiz biju šīs iestādes kliente. Laicīgi pārgāju uz SEB .Citiem Swedbank klientiem iesaku bēgt no šī "kantorīša" !Rūgta man pieredze swedbankā. Slikts serviss.nemākulīga apiešanas ar finanšu rīkiem utt.
Šo situāciju ar swedbankas darbinieku nolaidību un vienaldzīgo attieksmi vajadzētu publicēt arī soc. tīklos! Lai tauta zin "savus varoņus" !
Tiks publicēts arī sociālajos tīklos,protams. Sabiedrība ir jāinformē.
Swedbank darbinieku profesionālais līmenis ir daudzreiz zemākas par sētnieka!