Swedbank, Origo filiāle - Pretīga apkalpošana, neievēro korporatīvo un lietišķo etiķeti
Šodien nepatīkama attieksme Swedbank filiālē Origo. Darbiniece runā žargonos, it kā nebūtu sen papļāpājusi par dzīvi. Man cilvēkam ar augstāko izglītību sāk stāstīt kut kādu sviestu, kur man kas jālasa. Pilnīga muļķe. Kā man ir noriebies ej kurā iestādē gribi, visur pretīga attieksme, nav augsta līmeņa apkalpošana. Vc4 dermaclinikā arī šausmīga, foto centrā arī šausmīga.
Vai Latvijā ir tikai i.. Dioti visās malās? Kur ir normālie cilvēki? Ar normālu klientu apkalpošanas kultūru? Kur? Es neesmu vairs nekur redzējusi. Pēdējās nedēļās viens vājprāts.
Комментарии (11)
Ja absolūti visur, kur ieejat, pret jums izturas nejauki, tad problēma nav viņos. Problēma ir jūsos.
Izturēšanās nebija nejauka, bet totāli neprofesionāla, bez korporatīva stila. Nu centrāltirgū daži pārdevēji ir zolīdāki. Šī kavē kleinta laiku ar tukšu muldēšanu. Sviests.
Kurš ar normāls advancēts cilvēks par to kapeiku algu gribēs tur iet strādāt, domāju neviens.
Uzsverat savu augstāko izglītību, bet Jūsu pašu valoda ir briesmīga. Zūd ticamības moments par visiem pārējiem par ko aprakstat.
Nav nekādu grūtību ar savu augstāko izglītību iet un pastrādāt viņu vietā! Nav jau nekāda 5zvaigžņu viesnīca, kur tev paklājiņš jāizritina priekšā un jāuzrunā ar "augsti godājamo kundzīt". Būtu kaut 1 dienu pastrādājusi klientu apkalpošanas sfērā, tad saprastu, cik grūti ir turēt to taisno muguru un pie katra klienta piedomāt, kādā tonī ar viņu runā, tas darbs tāpat vien ir grūts. Mazāk sēdēt sūdzības.lv un vairāk sevi izglītot, izlasi kādu grāmatu, mis Augstākā Izglītība, varbūt kāda smadzeņu šūna pakustēsies pareizajā virzienā.
nuko , lai saka, arī es esmu redzējis ļoti nekompotentas darbinieces, tieši Swedbank. Nu tur nav viņas ar augstu IQ.
varbūt tas ir vīrietis? Ko tik droši zinat, ka rakstat aizejiet pastrādājiet? sviests.
Te nav Šveice, vai Emirāti, kur katra apkalpojošās sfēras darbiniece būs kā no veikala skatloga.
s tur vienreiz lamāties sāku, tieši Origo, nepatiesu informāciju man bija snieguši, dokumenti nebija sagatavoti.
Nu te kādi Swedbank darbinieki grib taisnoties, nevajag te to apmeklētāju n...o..dir..st , jo ja godīgi kompetenti darbinieki reti kur ir. Un te Swedbank esmu redzejis tādas duras, ka nav ko teikt.
Piekrīt, bet te ir cita problēma, cilvēki ir palikuši tik truli un bezatbildīgi, ka lielākā daļa vispār nesaprot, ko viņam saka un tad ir jāstāsta "pa prasto".