Swedbank - nerīkojas lietas labā - Slikts serviss
Tātad, nu jau 3 gadus man ir cits tālruņa numurs.
Lai nebūtu lieki jāmaldās swedbank mājas lapā un lai būtu pārliecināta, ka viss ies, tad devos uz filiāli, lai tur nomaina manu numuru, lai veic visus uzstādijumus, ko vēlos. Domāts - darīts.
Izdara man visu, ko lūdzu.
Labi, 1. Nevarēju ar sms pārbaudīt konta atlikumu, lai gan lūdzu, lai uzstāda
2. Nesaņēmu sms par ienākošajiem darījumiem, kaut arī to lūdzu
3. Ar savu numuru swedbank lapā nevaru rīkoties, kā to saprast?
Labi, eju pati uz savu swedbank lapu, lai pati visu uzstādītu, bet redziet nevaru, jo viss esot "pieslēgts", numurs jau reğistrēts. Bet man nekas no tā nestrādā.
Tā, kā man tas viss ir ļoti vajadzīgs, tad atkal dodos uz filiāli, kur man pasaka, ka problēmām nevajadzētu būt, ka viņiem uzrāda, ka numurs reğistrēts un visam vajadzētu darboties.
Labi, parādu ar sms, ka nevaru konta atlikumu pārbaudīt, man tikai atnāk sms, ka mans konts neeksistē, uz ko es vispār apjuku! Bet sieviete tā arī nespēj palīdzēt, jo redziet viņai rāda, ka viss ok, bet manas sms, ko parādu viņai vienaldzīgas..
Un pats labākais, tagad kad vēlos uz citu banku pārskaitīt lielāku summu, tad man vajag kodu, lai to izdarītu, bet es to saņemt uz savu numuru nevaru. Saprotu, jauna swedbank kārtība utt, bet ko man iesākt?! Neviens swedbank negrib palīdzēt, tāda sajūta, ka duraku bars tur strādā.
Ļoti nepatīkami, ka neviens nerisina situāciju pēc visiem maniem lūgumiem. Jau esmu apsvērusi domu mainīt banku, jo šajā es īsti nevaru rīkoties.. jau 3 gadus cīnīties, ziniet, pacietības mērs pilns un par vienu klientu mazāk..
Добавить комментарий