Swedbank - Neprofesionāla apkalpošana, rupja darbiniece
Labdien. Šodien ar vīru biju Swedbank t/c centra Origo filiālē starp 14:00-15:20. Manam ārzemju vīram vajadzēja dabūt konta pārskatu par 2024. gada ikmēneša algām un zīmogu uz lapas. Pieraksta nebija, bet no sākuma informācijas punktā darbiniece izsniedza dokumentu, bet par nepareizo gadu. Iestājāmies atkal rindā, lai saņemtu par pareizo gadu šo dokumentu. Tajā laikā arī sāka strādāt cita darbiniece, it kā sāka palīdzēt, pajautāja ko mums vajag, es izskaidroju visu situāciju, viņa mēģināja sadabūt savu kolēģi, lai mums izsniegtu pareizā gadu konta pārskatu, (viņa nevarēju ienākt savā darbinieku profilā, tāpēc gaidīja to kolēģi, kura no sākuma apkalpoja vīru), taču tai kolēģei uz to nebija laika. Tā kolēģe, kas pievienojās strādāt vēlāk, viņa man teica, ja es esmu sertificēta tulkotāja šīm vīrietim, man pašai arī jābūt dokumentiem līdzi, es viņai saku, ka es esmu viņa SIEVA, uz ko viņa man rupji pateica, ka šajā gadījumā man nedrīkst viņam būt blakus. Ko? Kopš kura laika sieva nedrīkst būt blakus vīram bankā, it īpaši, ja mums abiem šī situācija ar konta pārskatu ir svarīga. Tad pēc laika pievienojās pirmā darbiniece, kas viņu apkalpoja un mēs izskaidrojām atkal, ka tas konta pārskats nav par pareizo gadu izsniegts. Mums vajag par 2024. gadu + zīmogu obligāti, lai tālāk to nodotu migrācijas dienestam. Abas darbinieces rupji sāk teikt, ka tad vajadzīgs pieraksts. Visu ko mēs varam izdarīt, ja tas ir vajadzīgs steidzami ir paši izdrukāt. Tad es saku, labi, paši izdrukāsim, bet vai zīmogu varēsiet ielikt, viņas vienā balsī saka: "Nē, vajag pierakstu!''
Es arī jautāju vai varam dzīvajā rindā šodien (09.01.2025.) gaidīt, kamēr mūs kāds pieņems, otra darbiniece (apaļīga sieviete informācijas punktā) saka, ka tur ja ir tādi cilvēki, ka mums jāiet ir prom un jātaisa pieraksts (tie bija 4 cilvēki dzīvajā rindā).
Nepiefiksēju darbinieku vārdus, bet pirmā sieviete, kas apkalpoja ir tumšiem matiem ar brillēm info punktā, pašā swedbank filiāles sākumā un otra darbiniece ir apaļīga gaišiem matiem, kura pievienojās strādāt 14:50.
Vai šajā gadījumā mums pāriet uz citu banku? Swedbank klients esmu jau gandrīz 10 gadus un tādu attieksmi nekad neesmu saņēmusi!
1. No sākuma darbiniece varēja izdrukāt konta pārskatu un uzlikt zīmogu. Kā mēs sākam teikt ka tas ir nepareizais gads, rupji ar citu kolēģi saka, ka pierakstu vajag.
2. Mani kā šī vīrieša sievu dzina ārā.
3. Beigās mūs abus dzina laukā pat ja mēs bijām gatavi sēdēt dzīvajā rindā.
4. Neprofesionāla attieksme arī pret citiem klientiem bija.
Добавить комментарий