Swedbank - Nelikumīgi iekasēta nauda.
Gribu brīdināt citus cilvēkus par nepilnībām Swedbankā. Pirms pusgada nomainīju telefona operatoru (bet ne numuru). Līdz ar to pat nevarēju iedomāties, ka man par to jāpaziņo Swedbankai. Sāku pētīt cītīgi savu internetabankas izdruku un pamanīju, ka man tiek noskaitīta nauda par sms no bankas, taču nevienu neesmu saņēmusi kopš nomainīju operatoru. Sanāk, ka pusgadu maksāju par katru sms 6 sant., kopā summa savācās pāri latam par pakalpojumu, ko nesaņēmu. Piezvanot uz banku, man atbildēja, ka man par to bija jāziņo bankai, tā neesot viņu vaina.
Комментарии (15)
Lana, padomā loģiski ar savu spainīti un pēctam vaino banku! Kaut man arī nevisai simpatizē swedbank, bet šoreiz bankai taisnība! Banka visu info nosūta mob.operatoram, kas norādīts līgumā ar klientu! Ja klients maina operatoru, tad bija arī par to jābrīdina banka, lai zin, ka info turpmāk jāsūta jaunajam operatoram! Tāpat arī par tām nesaņemtajām sms, vecajam operatoram šis telf.nr. vairs nebija, tātad nebija uz ko vairs sūtīt, bet banka tik par katru reizi sniedzot info noņēma o, o6 Ls. Viss loģiski!
A man nelikumīgi valsts iekasē nodokļus - ienākuma, pvn, akcīzes, utt, bet es pretī neko nesaņemu visur kur eju maksāju - ārsti, auto, dzīvoklis, un ceļ tik un ceļ,
protams ka vini atskaitiiss tad vajag atsleegt tev so pakalpjumu, kamer neatslegsi timeer vini skaitiis nosst tas ir pilnigii logiski neatkarigi kads operaator tev ir
Pilnīgi pareizi, ir bijuši neskaitāmi gadījumi, kad jaunais numura īpašnieks tukšo vecā bankas kontu.Tādēļ.atsakoties no kāda telefona numura, jāpārtrauc visas saistības, kas saistītas ar šo numuru.
Čoms, tu domāji mobilā telefona avansa papildināšanu?!
Man bija problēma ar to, ka vecais īpašnieks arī nebija deaktivizējis savu pakalpojumu un nāca visādi piedāvājumi. Bet sazinoties ar banku, tas veiksmīgi tika atrisināts!
Zalko, 4to toljko paru lat natikalo! Ba6koj dumatj nado! Oni po zvezdam dolzni bili ugadatj, 4to ti pere6la na drugoj nomer?
Čangal nevis uz citu numuru, bet uz citu operatoru. Un cik man zināms Swedbanka ir vienīgā kam ar operatoru maiņu ir problēmas. Protams izņemot Nordea kuri vēl šobaltdien nezina kas ir SMS banka:D
Čangals voskres!ALLELUJA!
Man SEB bankā pēkšņi uzradās tukšs vērtspapīru konts, par kura apkalpošanu noņēma 0, 50 santīmus. Tā kā ļoti jāskatās līdzi savam kontam.
- Ваш банк даёт кредиты под честное слово?
- Без проблем...
- А если я не верну?
- Вам будет стыдно перед Всевышним, когда предстанете.
- Когда это ещё будет...
- Вот, если пятого не вернёте, шестого предстанете.
Кратко, tīri, skaidri un izteiksmīgi!
Kā mūsu sabiedrībai patīk vainot visus pēc kārtas, tikai ne sevi pašu!
Es nesimpatizēju swedbankai, kura no labākās bankas ir pārvērtusies par pretīgu iestādi, bet tomēr pirms parakstat līgumus vajag tos palasīt.
Līgumā par internetbankas pakalpojumiem, kā arī telefonbankas pakalpojumiem ir punkts, kur jums vai nu jāziņo bankai, vai arī pašam internetbankā ir jāizdara konkrētas izmaiņas, kad mainat numuru, vai operatoru!
Tā kā pirms vainot kādu, tomēr vajag uzmanīgāk palasīt līgumus!
Statistika liecina, ka 89% gadījumos klients pats vien ir vainīgs!
Pēdējā laikā ir sākuši laupīt visas bankas, un tas ir vienīgais pareizais risinājums mūsu valstī.
Čom! Ja jau valsts laupa, tad kāpēc bankas to nevar darīt! Ej arī Tu laupi! Vai neesi vēl sapratis, ka ar godīgām lietām šajā valstī izdzīvot nav iespējams!?
Domaaju mainiit banku.Liidz shim biju apmierinaats.Pelnu aarpus LV, eiro konts.Saakaas nejeedziibas-valuutas kurss daudz zemaaks, nekaa oficiaalais, par katru operaciju atskaita procentus, arii lietojot internetbanku.Nelielu summu turu latos.Taa pazuda tieshi laikaa, kad bija probleemas ar internetbanku.Agraak tas nenotika.
Cietushie, neapmierinaatie-jaasuudzas Head Office!Tad varbuut kas mainiisies, zviedri nav taadi maitas, kaa vieteejie, tiem arii reputaacija ir svariiga.