Swedbank - Nekorekta informācija, dod cerību.
Esmu ļoti neapmierināta ar servisu.
Vēlējos veikt termiņa pagarināšanu savam kredītam, uz ko filiālē man pateica, ka problēmas nevar būt un šo termiņu var pagarināt, ir tikai jāsamaksā par to komisijas nauda 25 eur.
Uzrakstījām iesniegumu, uz ko man pateica ka jāgaida 2 dienas uz atbildi.
Ar ko es samitrinājos un gaidīju, jo tika dota cerība ka termiņu pagarināšu.
Atbilde tikai dota 1h laikā (zvanīja pa telefonu) , pastāstīja ka jāieiet interneta bankā un jāveic pieprasījums, bet tikai komentārā jānorāda ''termiņa pagarināšanu esošajam kredītam '', uzskatu ka to varēju visu izdarīt arī filiāle, kur ierados, kad pildīju iesniegumu.
Kā arī pārliecībai vēlreiz pajautāju sievietei, kura runāja ar mani pa telefonu: ''vai tik tiešām varēšu veikt termiņa pagarināšanu ar samaksu 25eur'', uz ko man atbildēja: ''jā, protams, problēmu nav, visu varēs izdarīt. ''
kāpēc nevarēja man pateikt filiālē, ka termiņu kredītam nevarēšu pagarināt?
Bet nē, servisa speciālists: ''rakstiet iesniegumu'', telefon sarunā, servisa speciālists: ''rakstiet pieprasījumu'', un beigu beigās jūs vienkārši cilvēku atraidāt.
Tas ir ļoti neprofesionāli no jūsu puses, dodot cilvēkam cerību un vismazāko iespēju kaut ko izdarīt savas situācijas labā, es biju gatava maksāt 25 eur, tikai lai varētu veikt šo pagarināšanu uz 5 gadiem. Esmu ļoti vīlusies gan ar servisa darbu, gan ar ne profesionalitāti, informācijas neprecizitāti.
Комментарии (2)
Pareizā atbilde būt, ka jūsu kredīta iesniegums tiks izskatīs un lēmums pieņemts xx.dienu laikā, Jūsu iesnieguma izskatīšana un jūsu finansu situācijas atkārtota izvērtēšana maksās 25.- EUR. Lēmums par pagarināšanu var būt arī negatīvs, samaksātā komisija par izskatīšanu netiks atgriezta.
Paliktu labāk pēc šādas atbildes? Domāju ka nē.
Par to cerību smiekli nāk, tas jūs baznīcā varat cerēt, ka pēc nāves būs mūžīgā dzīve, bankā viss ir pragmatiskāk tur ne uz ko naivi cerēt nevajag.
Tieši tā.