Swedbank - neiespejami sazvanit informatīvo talruni
Labdien. Meita pārsniedza kredītkartes limitu un jau trešo dienu mēģinam sazvanīt informatīvo swedbank tālruni uz ko mums atbild , ka visi operatori ir aizņemti. kā jūsuprāt , lai meita tgd norēķinās ar karti ? Ne visiem ir iespeja aizbraukt uz jūsu filiāli .
Комментарии (5)
У меня такая же проблема. Это ужас. Если честно, попыток дозвониться было начиная с апреля до сих пор.
В апреле раза 3 звонил, в июне - несколько раз и в августе 1 раз.
В итоге по всем вопросам - 3 раза пришлось ехать в ближайший филлиал.
Swedbank - это позор.
Vai esat mēģinājuši pagaidīt uz līnijas, kāmēr operators pacels klausuli? Nekad ilgāk par 5-10 min neesmu gaidījis, ņemot vērā to , ka tā ir liela banka tas ir normāli..
Neesmu oriģinālā teksta autors, bet tikko izmēģināju. Gaidīju tieši 27 minūtes, līdz noliku. Nebija pirmais mēģinājums, bet pirmais ar laika uzņemšanu. Tā arī nav pagaidām izdevies ar viņiem sazināties.
Interesanti, tur otrā galā kāds kādreiz ir pamēģinājis pacelt telefonu?
Gaidīju pusstundu ,zvanīju pat no diviem vel citiem telefoniem.
Šodien nosēdēju uz līnijas 45 min bez rezultātiem! Viss tikai tādēļ kas Swedbank nobloķē karti, un atsūta sms lai zvana uz info tālruni... Sazvanīt nevar un karte ar bloķēta. Diez ko lai iesāk ja visa nauda ir tur. Filiālē par naudas izņemšanu jāmaksā komisija, un gan jau par jauno karti ar būs jāmaksā!