Swedbank - Neatbalsta klientus
Esmu pieteikusies vienā no saitēm divām bezmaksas izmēģinājuma nedēļām. Registrējoties, vajadzēja norādīt bankas kartes datus. Pēc divām nedēļām no mana konta ir rezervēta GADA abonēšanas maksa. Zvanīju uz banku ar lūgumu apturēt naudas pārskaitīšanu. Paskaidroju situāciju, ka nauda tiks paņemta par nesnIegto pakalpojumu. Man atbild, ka jāsazinās ar kompāniju. Sazinājos. Kompānija manu e-pastu noignorē un naudiņa veiksmīgi ietek viņu kontā. Tādā veidā bankas atbalsta krāpniekus. Izskatās, ka Swedbanka nevērtē savus klijentus, kaut gan bankas pakalpojumus izmantoju jau kādus 15 gadus. Tiešām liela vilšanās. Izmantojiet labāk citu banku pakalpojumus!
Комментарии (8)
bankai nav jārisina katra klienta pirmais iebildums, ka viņam nauda paņemta, ja viss ir noticis pareizi. vajag mazo druku lasīt un skatīties, ko ieķeksējat/neieķeksējat, šī taču ir klasika...
banka risina neatļautus maksājumus
Ja uzņēmums ir ieinteresēts savos klijentos, tas atbalsta un palīdz tikt galā ar sarežģītajām situācijām. Tādas situācijas, diemžēl, rodas. Es neprasu to darīt manā vietā. Jūsu komentārs tikai liecina par to, cik neieinteresēta un vienalzīga ir bankas politika. Naudu ņemam un tagad ej... Tieši to arī nožēloju un iesaku citiem izmantot citas bankas pakalpojumus.
un? citas bankas ko darīs? to pašu neko. nevajag visādās viltīgās (uzsveru, viltīgās, nevis krāpnieciskās, jo par tādu jums sen būtu nauda atdota) vietnēs vispār iet. citādi jau visi stāstīs, ka tikai pamēģināt gribēja, neko maksāt netaisījās (99% gadījumu arī tā ir, tikai klientam pašam šajās viltnieku vietnēs ir jāseko, kur atteikties no pakalpojuma, kas tiek pieslēgts automātiski, un tas ir viltīgi ieslēpts ar pašiem mazākajiem burtiem kaut kur vietnes vai noteikumu dzīlēs). un jā, pašam diemžēl jāiet pacīnīties, lai var pierādīt, ka piekrišana tomēr tiešām nav tikusi dota.
Pilnīgi Jums piekrītu, ka pašam ir jāseko līdzi. Man, diemžēl, nav bijis tādas pieredzes un tieši tāpēc arī uzķēros. Mēs ja parasti pēc sevis spriežam. Ja paši nespējam krāpt, nesagaidam arī no citiem. Būs man pamācība . Bet es joprojām uzskatu, ka banlair jāatbalsta klijenti un jāpalīdz. Uzvēršu arī to, ka šī ir krāpšanaa, jo parasti jau brīdina par bezmaksas termiņa beigām, vai nu nobloķē kontu, kamēr nav samaksāts. Uzņēmums apzināti uzķēra tā jau ir krāpšana. Pakalpojums vēl netika s.niegts, banka noteikti varēja vismaz atstāt rezervācijā, kamēr noskaidrosies situācijaa. Labi, ka Jūs protat sevi pasargat pati. Bet ziniet, tas man atgādina situāciju, piemēram, juums izvelk no kabatas maku, vai ejotmājās no darba tumsā iedod pa galvu, a policija pasaka - pats vainīhs, nav ko nēsāt maku kabatā, vai vēlu vakarā staigāt pa neapgaismotiem pagalmiem. Tad gan jau mēs teiktu, ka policija ar savu bezdarbību veicina kriminālas situācijas pasliktināšanos. Es uzskatu, ka šī situācija ar krāpnieciskajiem uzņēmumiem ir līdzīga. Banka nav policija, protams, bet iedziļināties kau varēja. Palīdzēt arī.
Jā klijentus swed nemīl ,bet ar klientiem gan viss ok
Tā ir parastā maksas applikāciju prakse, kad dodot piem. 2 nedēļas izmēģinājuma periodu, tiek prasīts ievadīt kartes datus, un apakšā ir nosacījums (kuru klients akceptē), ka pēc 2 nedēļām līgums tiek automātiski pagarināts (protams, paņemot mēneša/gada) maksu. Nav godīga prakse, bet bankai ar to nav nekāda saraka, kur klients vada savus kartes datus. Bankai pat nav nekādu juridisku tiesību iejaukties līgumā, ko klients pats ir noslēdzis ar trešo pusi. Līdz ar ko būtu jāmaina nevis banka, bet applikācijas ,kurām piesakamies. Jebkura karšu datu ievade jāuztver ļoti piesardzīgi.
Kārtējā situācija, kad savas neuzmanības pēc, klienti meklē kādu uz kā novelt vainu..
Banka neatbild par taviem noslēgtajiem distances līgumiem un trešajām personā un bankas kompetencē nav to pārtraukt. Šādi darījumi parasti pamatojoties uz noslēgtā līguma pamata pat netiek autorizēti. Tie ienāk kontā neatkarībā no tā vai tur ir nauda vai tās tur nav.
Banka neatbalsta krāpniekus, jūs kartes datus norādījāt pati. Un tā nav krāpšana, bet gan līguma nosacījumu ievērošana. Jūs iedomājaties, ka tikai jums ir tiesības? Nē arī tirgotājam ir tiesības. Un nav svarīgi cik gadus jūs esat bankas kliente. 1 vai 15. Banka šādus strīdus neizskata.