Swedbank - Lēna apkalpošana
Nosēdēju rindā 40 minūtes, strādāja 2 lodziņi. Tie lodziņi apkalpo klientus 60 minūtes min. Nogaidot 40 min. konstatējās ka man nav pase līdzi... aizbraucu pakaļ pasei... atbraucu man bija 206 numurs bet skatos apkalpo 208 tikai... un paņemot jaunu numuru man bija 226 super atkal min 60 min bus jāgaida.
Комментарии (8)
Tādam vajag pansionātu nevis banku.
Par savām aizmāršībām jāmaksā- šajā situācijā- ar papildus gaidīšanu. Tikai nesaprotu, kāpēc savi dati jāpublicē visu apskatei?
Par ko īsti sūdzība? Jums tagad pilnīgi pietiek laika lai uzēstu biezpienu un nākamreiz nebūt tik aizmāršīgai :)
o johai, aizmirsu biezpienu nopirkt...
Jā, šī nu gan ir sūdzība!
es aizmirsu pasi, paturiet man rindu :D
Sandra, Tev visi ir majaas publicet savu ID seit?
laikam ne :D :D :D