Swedbank - Krāpšana, maldināšana
Internetbanku lietoju ne pirmo gadu. Vēlējos krājkonta naudu izņemt. Pieteicu naudas izņemšanu. Pēc kā vakar naudai jau vajadzēja būt kontā, jo ieskaita 7 dienu laikā. Operāciju veicu korekti līdz galam. Šī jau nav pirmā reize, kad tieku apčakarēts. Uzrakstīju bankai vēstuli. Gan jau zvanīs un taisnosies, ka kaut ko nēesmu līdz galam apstiprinājis. Ar kādu nolūku viņi tā dara, nav skaidrs!
Комментарии (9)
Šī noteikti izskatās, pēc ļaunprātīgas (ar iepriekšēju nodomu) īstenotas, krāpšanas shēmas!
Varbūt kārtējā Sorosa shēma?
Iespējams tā ir Latvijas zirgaudzētāju biedrības un Swedbankas karteļa, noziedzīgi izstrādāta naudas atmazgāšanas shēma?
Vis ticamāk tā arī ir, ka naudas pasūtījums netika noformēts līdz galam. Kā jau minējāt nav pirmā reize. Tātad kaut ko darat ne tā vai saprotat ne tā vai ne līdz galam.
Lai nevajadzētu apvainot banku tanī, kad pašam rokas aug ne no tās vietas, ieteiktu nākotnē nepasūtīt naudu no krājkonta ar Internetbankas starpniecību, bet gan zvanīt Konsultāciju centram pa tālruni 67444444 tur noteikti meitenes izdarīs visu pareizi.
Ja beidzot operāciju,tekstā tiek teikts,ka nauda būs ieskaitīta kontā tad un tad(norādīts konkrēts datums),tad kur ir mana vaina,ja operāciju biju veicis līdz galam.?Uzskatu ka bankas darbiniekiem IT speciālistiem bij jāredz veiktā operācija.Un ja arī tā netika pareizi noformēta,bij pienākums uzzvanīt un precizēt kāpēc darījums nav līdz galam noformēts u.t.t
Uzstādiet, sev smadzenēs jauno Swedbankas domu lasītāju, lai viņu darbinieki spētu nolasīt jūsu vēlēšanās un nekavējoties viņas izpildīt! Izskatās, ka tukšas vietas jums galvā ir ar pārpalikumu, tā kā uzstādīt šādu ierīci nebūs problēmu.
Cik reizes zvanijis, viss kartība un atri.SAZVANIT REALI!
Izlasi trīsreiz, pirms apstiprini! Gadu aktīvi lietoju krājkontu gan regulāri iekaistot, gan noņemot kā plānoti, tā arī neplānoti. Ne ar vienu operāciju nav bijis problēmu.
nekad nebija problemas ar swedbank, klients vairak par 12 gadu...