Swedbank - kartes brāķis
2012. gada decembrī, tuvojoties termiņa beigām, nolēmu savu SwedBank Maestro karti apmainīt pret MasterCard.
Biju ļoti pārsteigts kad man atteicās tikko izgatavoto jauno MasterCard (klasisko karti) pieņemt "Alfā": "XS rotaļlietas", " Čili pica", "Benu aptieka" un "Depo".
20. decembrī ar savu problēmu vērsos SwedBank "Alfas" filiālē. Klientu apralpošanas administrātore atzina ka Augustā ir bijusi brāķa partija, bet bija ļoti izbtīnīta ka nestrādā tieši šī karte. Apmainīja man viņu pret jaunu bez papildus maksas. Saņēmu jauno karti 3.01.2013. Nēkavējoties devos viņu izmēģināt uz "Benu aptieka". Pārdevēja, acīmredzot ar pieredzi ar šīm kartēm, paziņoja ka tā ir brāķis un paskaidroja man, kas konkrēti šai kartei ir savādāks nekā normālai. Nekavējoties devos uz bankas filiāli, kur sastapu to pašu administrātori. Viņa izrādīja neviltotu izbrīnu par to, ka šī jaunā karte nestrādā, un atkal tieši man. Vienīgais ko viņa varēja ieteikt - pamēģināt šo karti vēl kautkur... Statoilā gan par šo karti nebrīnījās. Pēc neveiksmīga mēģinājuma nolasīt informāciju ar kontaktiem, to izdarīja no magnētiskās joslas. Šādas brāķa SwedBank kartes viņiem sastopas bieži. Varbūt SwedBank dzīvo paralēlā realitātē, un nezin kas notiek ar viņas kartēm un pagaidām vēl esošajiem klientiem.
Комментарии (3)
Zin zin viņi, ka kartes sūdīgas, vienkārši diršās. Paši darbinieki arī ir mainījuši savas tiko izgatavotās Maestro, jo nolasās katru otro reizi. Man arī piedāvāja, teica ka VISA viņiem vairs nebūšot, un es samainīju, bet veco VISA atstāju arī aktīvu - un labi ka tā. Otru gan uztaisīja pa velti un pagaidām darbojas.
http://www.sudzibas.lv/swedbank-c39875.html
pilnigi piekriitu saites autoram. Ar so banku nav nekas riktiigi, jo agraak tur vis bij ok, bet tgd, gadus 2-3, kops tur straadaa 20+ paaudze (drausmigaa“”tiesibu paaudze””), viss aizgaajis uz grunti. Un esmu parliecinata ka ar sadu attieksmi, shai bankai, spid vien paris nozheelojamas eksistences gadini. Vnk, visi normaalie klienti aizies uz citaam bankaam. Tas tak ir likumsakariigi!! Attieksmee totaalakaa visautlautiiba, rupjiiba, nuulle, nekompetence(maigi sakot), pilnigakaa nezinaasana, neprofesionalitaate, iedomiiba, augstpraatiba, neadekvaaata vispaar uzvediba, darbiba, attieksme pret klientu!!!
Ar autoru, galigi identiska situaacija, ko ar viru piedzivoju paris gadus atpakal.
deel taa vairs neesam un nekad nebusim sis bankas klienti. un protams, saviem visiem pazinaam, draugiem, da vispaar jebkuram, kurs man pajautaas, neieteikshu kategoriski svedbank. miskaste ne banka.
bijaam toreiz shokaa no taa ka apkalpojosais personals, tiesi kaa autors arii aprakstija varda vaardaa situaacijas, runaa ar klientu taa it kaa esi. vinam paradaa naudu, atvainosanos, apkalposanu vai vel kaut ko.
aizrakstijamies toreiz ar sudzibu vestuli lidz augstaakajai vadibai, un tad ari saprataam, kas par vainu. tur tak ""vadiibaa ""25 gadigas shmaras, kas absoluti neapjeedz kur atrodas, ko dara, nosutija musu problemu risinaat pie nodalas vaditajas, kurai draugos.lv bija mauciga bilde. labi nodomaju ta tak tikai bilde. nav nekads raditaajs, izradas ir gan. tatad iegaumeejiet ja soc.portaalaa nod. vaditajai staav bilde kaa prostituutai, tad kaut kas ar so banku nav kaartiiba. Jo, risinot situaaciju, sii ""vaditaja"' pat neatvainojaas (!!!) ne vienu reizi par to aarpraatu, kas bija jaapiedziivo ar 8 operatoreem, zvanot pa vinu info tel.(vinas katra atkal no jauna, parjautaaja situaaciju, un man kaa pedejai mulkei, protams, ko nedariju, jaaskaidro atkal un atkal situaacija, tik tamdeel, ka vadibaa seezh nulles un neapjeedz KAA CIVILIZETA PASAULEE NOTIEK KL.APKALPOSANA) plus pie visa, ari tapat kaa autoram, nelaava man kaa sievai runaat, ar debilu stjervu, ar kuru mans virs negribeja runaat pirmaam kartam, a otraam- vins bij pie stures, un vispaar, pilnigi taa pati problema, kas autoram, ka banka absolutie nereekinaas ar saviem klientiem.
nu tas bija cirks. sii saka, ka jarunaa ar viru. virs visu dzirdeeja, vnk, pasutija gan tas visas debilas un rupjaas aitas kas tur sez par saviem 300 euro, gan banku). Un tgd pagaajusi 3 gadi, un situaacija ir tiik pat nozelojama, un veel trakaaka, jo es skatos, sudzibas par svedbank ir seit katru dienu. Un ko apsveicami, es tikai par siis drausmigas bankeles atraaku likvidaaciju. Jo taa nav sabiedriska iestade, tas ir kaut kaads mauku bordelis.
Klientu apkalposana viszemaakaa kaadu esmu vispaar jebkad piedziivojusi!!! Mums, radas sajuuta, ka operatores, gan klaatiene, gan pa telefonu, nesaproot, kur atrodas, ko, ar ko runaa. Utt.
nu toreiz tas taa sokeeja, ka protams, uzreiz atteicaamies no siis bankas.
pilnigi vienalga, ka 15 gadu staazsh agraak bijis.
es pat netaisos tgd atcereeties to visu murgu, ko toreiz piedziivojaam, jo mums abiem bij slikti no taa visa, ko nacas dzirdeet, un lasit atbildes vestulees.veselibas problemas ari radaas, jo vajadzeeja neskaitaamas reizes PAVEMT, pirms, aizmirst tos suudus, ar kuriem nacas komuniceet.
PILNIGI NOTEIKTI, neiesaku nevienam normalam cilveekam SVEDBANK.
PILNIBAA MANAS DOMAS. NEKAD PALDIES DIEVAM NEESMU BIJUSI SAI BANKAA KLIENTE, BET REDZOT UN SANEMOT CAUR VIIRU SIIS DRAUSMIGAS BANKAS ATTIEKMI, KRIMINAALO UN BEZKAUNIGO APKALPOSANU, NELOJALITAATI VISAAS MALAAS, LIMENJOS, LOGISKI, KA VIRS VAIRS NAV UN NEKAD NEBUS TUR KLIENTS. KA ARI VSIIEM SAVIEM PAZINJAAM, DRAUGIEM UN KLIENTIEM, STASTISU SO NEGATIVO PIEREDZI, LIDZ KAMER SII BANKA LV BEIGS SAVU PASTAVESANU.