Swedbank - Darbs Swedbank
Darbs Swedbank - wnk drausmīgs. Kādreiz brīnījos par to, kāpēc Swedbank regulāri meklē darbiniekus Klientu apkalpošanas speciālistus. Tagad saprotu... Pārbaudes laikā alga ir mazāka, pēc pārbaudes laika sola zelta kalnus, labumu grozu un vēl visu ko.. Tas viss ir fufelis. Jo izturēt pārbaudes laiku ir wnk nereāli. 3 mēnešu laikā tev jābūt ģēnijam un jāprot klientus pierunāt uz viņiem NEVAJADZĪGĀM lietām par kaut kādām kredītkartēm, apdrošināšanām. Klients pats zina, kas viņam ir vajadzīgs. Regulāri no filiāles vadītājas izjutu BOSINGU. Nožēlojami, wnk nožēlojami.... Tā vien liekas, ka vadītāja jau no bērna gultas ir bijusi ģēnijs un pati nekad nav mācījusies. Nekad neviens pa šo laiku, kuru pavadīju bankas telpās, mani nebija paslavējis par to, ka man ar kasi viss vienmēr bija kārtībā, to neredz neviens, bet to, ka kādam pajautāju, kā pareizāk kau to izdarīt, par to pastāsta visiem.. Nožēlojami, ka tādi vadītāji un kolēģi man bija. It kā jau žēl to kolēģu, viņiem pašiem ģimenē neiet, tad savu sāpi izliek darba vietā. Pareizi jau man teica, pirms tur gāju strādāt, ka tā darba vieta ir īsts čūsku perēklis.
Atbalsts no kolēģiem un vadītājas, kuru darba piedāvājumā sola - par to ir jāaizmirst. Ja kāds arī kaut ko pasaka priekšā, tad pēc tam to visu sagriež tā, ka tas jaunais ir galīgais debīliķis, ka daudz prasa. Manuprāt, labāk ir divreiz pārprasīt, nekā nepareizi KAUT KO IZDARĪT.
Manas domas par šīs bankas darba piedāvājumiem ir zem pašas kritikas. NEKAD NEVIENAM NEIESAKU UZ ŠIEM DARBA PIEDĀVĀJUMIEM UZĶERTIES. Nožēlojama darba vieta.
Комментарии (3)
Lai iemācītos darīt to darbu vajadzētu pietikt ar vienu mēnesi. Jebkurš darba devējs preču un pakalpojumu tirdzniecības jomā gaida no darbinieka "iesmērēšanas" prasmes. Parasti pārbaudes laiku neiztur tādi darbinieki, kas parāda, ka nevēlas strādāt vai vienkārši nespēj iemācīties neko. Arī visi banku darbinieki, ar kuriem man nācies sastapties, ir laipni un smaidīgi. Viņi rada iespaidu, ka viņiem tur patīk strādāt un viņi ar visu ir apmierināti, tāpēc man ir grūti noticēt tam ko tu saki.
Bet, nu, ja tā paskatās, tad no bankām visbiežāk jaunas vakances ir Swedbank un Citadelei :)
..hmmm... te nu izskatās, ka darba devēja pārstāvis - nodaļas vadītājas personā vienkārši centās saprast uz ko šis cilvēks ir spējīgs.
Par vienu mēnesi gan es negribētu piekrist, tirgot tomātus jā, bet šādā amatā kur ir simtiem "knifiņu" un to nezināšana noved pie sarežģījumiem ar 3 varētu būt pa īsu.
Arī man ir šobrīd sarežģījumi ar šo banku, taču redzu ka problēma ir tīri iekš darbinieku kompetences un spējas uztvert pateikto, lai adekvāti atbildēt, t.i. runājot par tomātiem saruna tiek novesta līdz tomātu zupai nevis skābētiem kāpostiem, kā bija manā gadījumā, kad tiku pierunāts no VISA uz Cirrus karti(tikai lielpilsētas lietošanai neizbraucot un ne ārzemēm!!!). KOMPETENCE un JAUTĀJUMU IZPRAŠANA nosaka DARBINIEKU UN KLIENTU sadarbības augli un darbinieka apmierinātību ar paveikto un ātru spēju integrēties darba vidē.