Swedbank - Briesmīgs serviss
Origo filiāle - apkalpošana nenormāli lēna, filiālus rajonos aizvērat bet šeit ir jāsež stundas... Uztaisiet jau iespēju smart id pieslēgt pašiem kā citās bankās.
Vienkarši izterēju nenormāli daudz laika. Darbinieki vispār nesteidzas kaut rēdz ka rinda ir milzīga
Комментарии (7)
Vispār jau ir gan iespēja pašam ieinstalēt smart id un sākt lietot, arī bez swedbankas apmeklējuma. Un ko nozīmē- darbinieki nesteidzas? Pēc tavas loģikas sanāk- swedbankas darbiniekam būtu klientam jāsaka- sorry, jūs uzdodat pārāk daudz jautājumus un tērējat laiku, ko varētu veltīt nākamajam klientam?
Smart id pats var pieslēgt. Nav vajadzība iet uz filiāli.
Ja smart id taisi pirmo reizi tad var pats uztaisīt bet kad mainīsi telefonu tad gan nāksies iet uz banku un skatīties tās rindas.Es jau laiku atpakaļ aizgāju no Swedbankas projām tur tās rimdas veidojas tāpēc ka darbinieki lēnāk strādā apkalpo klientu un 10.minūtes nagus lako vai sazin ko dara līdz atjēdzas ka vajag darbiniekam piespiest lai parādas nākošais numuriņš...
Muļķības. Mainot telefonu jāreģistrē jauns smartid un viss.
Tiešam muļķības. Man izdevās bez bankas un pat jaunu nav jāreģistrè, veco var pārmest, tik abus tel.vajag.
Nezinu, kā tagad ir ar pieslēgšanu, bet pirms 5 mēnešiem nomainīju telefonu. Nekādu problēmu aktivizēt nebija - nekur nebija jābrauc. Jāsāk jau pierast, ka visu var atrisināt attālināti. Braukt un kaut ko rindā gaidīt - tā ir vēsture. Nesen tehnisko apskati gāju. Biju izbrīnīts, ka ap 100 cilvēkiem sēž rindā uz tās apmaksu, jo apmaksāju iepriekšējā dienā caur mājaslapu, tiekot cauri, burtiski, 30 sekundēs.
internetbankā var pieteikties apmeklējumam noteiktā pusstundā. es tiku 5 min. laikā pie kodu kalkulatora. bet var jau sēdēt rindā, ja gribas izklaidi.