Swedbank - Briesmīga apkalpošana
Ienācu tc Origo Swedbankas filiālē
Par nenormāli garu rindu un lēnu apkalpošanu pat nav jēgas teikt - simts sūdzību par to.
Bet laikam šīs iestādes vadītājiem jāiemāca darbiniekus sasveicināties ar klientu (nerunāju jau par normālu sejas izteiksmi) un atbildēt uz jautājumiem pēc tā, kad viņš pabeidza teikto, nevis apraut uz pusvārda, braucot virsū ar “Tad ko jums tieši vajag? Ko jūs te atnācāt?” un tml. frāzēm. Dod man pateikt ko man vajag!
Trešo reizi te nāku un katru reizi ir pārsteidzoši nelaipna apkalpošana, izturās pret klientu tā, it kā viņš ir tukša vieta, kurš velti atņem darbinieka laiku. Pretīgi tur atrasties.
Nepatīk cilvēki - nestrādā apkalpošanas sfērā!
Комментарии (2)
Ko lai saka, dažiem, laikam, vienkārši neveicas. Regulāri iznāk apmeklēt šo filiāli un parasti apkalpošana ir pat pārāk laipna. Galu galā ejot uz banku, un maksājot par to naudu, vēlos saņemt konkrētu pakalpojumu, nevis klausīties laipnus un uzbāzīgus papildpakalpojumu piedāvājumus.
Piekrītu, pati vairākas reizes esmu saskārusies ar pārāk laipnu un uzbāzīgu papildus pakalpojumu piedāvāšanu. Bet nu ko padarīt, tāds viņiem ir darbs :).