Swedbank - Bankomāts
Bija gadījums Olipmpija ar hansabankas bankomātu saņēmis algu uz kontu, gāju izņemt naudu nospiedu 50LVL saņēmu un gāju priecīgs tālāk, pēc nedēļas vajadzēja maksāt komunālos, paskatijos naudas pamaz, paņēmu konta izrakstu un tur uzrādija ka esmu noņēmis 150LVL nevis 50, bet tos 100LVL nebiju pat redzējis.Aizgāju uz banku pateica, ka nekā nezina, bet pārbaudīs.Protams pārbaudija un nekādu atbildi nēsmu saņēmis joprojām kur nu vēl 100LVL redzējios, ZAĢLI
Комментарии (7)
Vienmēr ņemot naudu paņem arī čeku, tad varēsi kaut ko pieradīt!
Cik dienas pagāja kopš brīža, kad Tu uzrakstīji bankā iesniegumu par to, ka ATM Tev neizdeva pareizu naudas summu ?? Un vai Tu vispār rakstīji iesniegumu, vai tas tikai ir mutiskā līmenī ??
Ja rakstīji, tad pagaidi pāris dienas, un seko līdzi savai konta bilancei.
Ja ir viss tā kā saki, ka 50 LVL vietā no konta noņēma 150 LVL, tad naudu Tev ieskaitīs atpakaļ kontā. ATM ir sava uzskaite, kur tiek salīdzinātas daudzas lietas, neizplūdīšu visos sīkumos. Bankas nav ieinteresētas krāpt klientus atceries to !!
Un otrs jautājums ir vai tas ATM ir tās pašas bankas kur Tev ir izsniegta maksājumu karte ? Ja nav, tad atbildi ātrāk kā 7 darba dienas vari negaidīt.
Jā rakstīju iesniegumu 9.12.08, un banokmats bija swedbank
Zinu tikai to, ka bankas uzdzivo uz klientu rekina! ta ir skarba realitate! Plesh procentus no tautas... Nemak musu tauta krat, diemzhel! Esmu dzirdejis kaa tiek pelnita nauda bankas. Tautai iedod naudu, un ar procentiem ne mazakajiem, nema atpakal. Taa kaa, bankam nav jakrapj klienti. Vinas ta pat uzdzivo uz klientu rekina ne slikti!
Diemžēl!!!
Okey...
Karte arī ir Swedbankas ja ?
9 decembris ir jau labu laiku atpakaļ. Pēc idejas jau naudai vajadzēja kontā būt.
Ko es ieteiktu darīt... iet uz banku (bankas filiāli), kur rakstīji iesniegumu un prasīt vai lieta jau ir nodota izskatīšanai vai tamlīdzīgi. Ja ir, tad prasi kad ir nodota, uzstāj uz to, lai Tev iedod tā departamenta telefona numuru, kas nodarbojās ar to lietu, jo cik zinu, tad šī operācija 1 bankas ietvaros notiek samērā ātri. Ja kaut ko gljuchī vai tamlīdzīgi, nekautrējies, bet dodies uz centrālo ofisu un risini problēmu aci pret aci ar pārvaldes vadītāju vai tuvu tam stāvošu cilveku.
p.s. pats esmu strādājis tanī nozarē ilgu laiku un tieši ar maksājumu kartem, bet nekad neesmu dzirdējis par to, ka nedod nekādu ziņu un neieskaita naudu, ja pretenzija ir PAMATOTA ! (respektīvi, ja ATM atskaitēs parādās tas, ka tranzakciju esi veicis pa 50 LVL un Tev ir izdots no ATM tieši 50 LVL, bet ir norakstīts no konta 150 LVL). To takš visu var ļoti viegli salīdzināt.
Atbilde Nav Svarīgi.
Protams, ka bankas pelna uz procentiem :) uz ko tad viņām pelnīt ? neviens starpbanku tirgū bankām naudu neaizdod pa velti, bet arī uz procentiem.. tur ir ķēdes reakcija :)
varētu padomāt, ka bankai viss pa velti jādod, veikalā arī preci pavelti dabunat??? Vai tomēr pretī maksājat naudu??? Dumi spriedelējumi, protams, ka bankas pelna, ko viņas labdarības/bezpeļ
nas organizācijas, lai visu pa velti dotu... Padomājat par to
(šis bija komentārs tiem kas apgalvo, ka bankas vāras uz klientu rēķinu)
Autorei varu apgalvot... neviens vel nav palicis bez naudas, ja kļūdās bankomāts... ja kāds teiks ka ir tad melo...