Swedbank - Attieksme
2018.g. 5.decembrī, Rēzeknes filiālē vēlējos atvērt kontu, nogaidot stundu rindā tiku pie darbinieces, kurai garastāvoklis bija riktīgi sabojāts un tika sabojāt arī man. Iemesls ļoti vienkāršs- vēlējos atvērt kontu swedbankā, taču darbiniece uzskatīja, ka konkrēti uz šodienu nav patstāvīgas darbavietas, tad kontu vērt vaļā kategoriski nedrīkst. Un pilnīgi vienalga, kādiem mērķiem man bij vajadzīgs atvērt kontu. Tā ka neiesaku iet uz turieni un vērt kaut ko vaļā. Izvēlieties labāk piemēram SEB banku :) tur vismaz attieksme draudzīga.
Комментарии (2)
"Tā ka neiesaku iet uz turieni un vērt kaut ko vaļā" - kārtējais "mētelīša virinātājs"?! :)
Šo sūdzību noteikti neraksta pusaudzis, kurš vēlas atvērt savu pirmo kontu bankā. 2019 gadus un lielākajam vairumam cilvēku jau ir kā minimums konts vienā bankās, dažiem pat vairākās. Man ir jautājums, kas ir ar jūsu līdzšinējiem kontiem? Tos banka ir bloķējusi deļ parāda vai ar tiesu izpildītāju rīkojumu? Var būt gribējās paņemt ātros kredītus?
Varētu jau teikt, ka bankai nav nekāda daļa, kam man konts vajadzīgs, bet tas tā nebūt nav. Mūsdienu likumi, bankai ļoti rūpīgi liek izvērtēt savus potenciālos klientus.
Labāk ir kontu neatvērt ne kā pēc tam tērēt laiku un resursu atbilžu sniegšanai dažādām institūcijām utt.
Ar garastāvokli te nav nekā kopīga. Protams, ka bankai ir tiesības neskaidrot savu lēmumu un jūs nekad neuzzināsiet, kāds bija īstais iemesls.