Swedbank - Atbalsts

Vakar sastapos ar situāciju, kas radīja nopietnu neizpratni. Jau 18 gadus esmu Swedbank biznesa klients. Atceros laikus, kad, izmantojot biznesa VISA kredītkarti, klientiem bija nodrošināta individuāla pieņemšana atsevišķā kabīnē un apkalpošana bez rindas.

Man bija steidzami jāveic maksājums uz Nīderlandi un uzreiz jānosūta maksājuma uzdevums piegādātājam. Tomēr maksājums netika izpildīts ar paziņojumu: “Nepietiek maksājuma līdzekļu kontā”, lai gan kontā līdzekļi bija pietiekami. Tas notika plkst. 17:50, darba dienai vēl aktīvi turpinoties.

Sazinoties ar klientu atbalstu, noskaidroju, ka biznesa atbalsts strādā tikai no 9:00 līdz 17:00, savukārt čats mājaslapā pieejams līdz 17:00. Ir iespējams iesniegt problēmu rakstiski, taču atbilde tiek solīta tikai 2–3 darba dienu laikā. Tas būtiski ierobežo biznesa klientu iespējas operatīvi risināt finanšu jautājumus.

Pirms pieciem gadiem biznesa atbalsts bija pieejams 24/7. Kas šajā laikā ir mainījies? Kā uzņēmējam man rodas jautājums – vai tiešām bankai biznesa klientu atbalsts ir mazāk prioritārs nekā, piemēram, atbalsts ēdienu piegādes jomā, kas citos uzņēmumos tiek nodrošināts arī nakts laikā?

16 ч назад

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

C

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы