Swedbank - Atbalsta krāpniecību
Tika veikts interneta pasūtījums, kas kā vēlāk izrādījās ir krāpnieki, zvanot bankai, lai nobloķē šo kontu vai lai vismaz piefiksē šo kontu, atbilde ir, ka varu maksāt 100eur, lai banka varētu pieprasīt atgriezt naudu, bet neesot garantijas, ka paši vainīgi, ka esot pārskaitīts. Uzskatu, ka banka ir vistiešākajā mērā iesaistīta, bankai nebūtu jāļauj veikt pārskaitījumu naudu, ja konta nr. Nesakrīt ar saņēmēja vārdu/uzvārdu, tāpat vai tiešām lai banka pieprasītu atgriezt naudu jāprasa 100eur?
Комментарии (4)
No mana bankas konta Swedbank darbiniece izkrāpa vairākus tūkstošus, un banka saka, ka pati tos izņēmu.
Laikam esi stulbs neviens Swedbank darbinieks tā nedara,
Если сам перечислил, при чем тут банк? 😁
Был случай, интернет магазин самовольно снял деньги со счета второй раз. Swedbank разрулил и в кратчайшие сроки и вернули деньги.
Банку низкий поклон. 👍
Tāda pati veidā kāds vēlējās interneta iepirkties, ar manu karti neapstiprināja maksājumu, aizdomas par swedbank, kad ir nopludināti karšu dati kurus izmanto un cilvēks pasūtot jaunu karti maksa bankai par šo pakalpojumu kura rezultātā peļna uz klientu, pirmkārt ar karti nesmu iepircies internetā šo darīju zināmu swedbank apkalpošanas speciālistam, kurā atbildēja iespējams karšu dati iegūti iepērkoties veikalā, jautāju vaitad sanāk tā kad turpmāk nevaru iepirkties veikalā jo jūs nenodrošinot drošu iepirkšanos nerēķinoties ar karti terminālos veikalā kur tiek zakti karšu dati, griezos pie jurista kurš griezas Eiropas drošības komisija ar lūgumu izskatīt swedban darbu par šo un citiem pakalpojumiem.