РешеноSuperMark.lv - Nepiegādā pasūtījumu, neatbild uz e-pastiem!
13.01.2017 pasūtīju savu sūtījumu, arī apmaksāju (41,39€). Gaidīju kad būs. Pienāca 16.02 sapratu, ka tas jau ir pa ilgu. Tādēļ rakstīju online konsultantam, kas notiek ar manu pasūtījumu un kur tas pazudis. Kad vēstule tika nosūtīta, man parādījās lodziņš ar tekstu, ka ar mani sazināsies 24h laikā. Pēc 24h nebija nekādas atbildes. Tāpēc jau 17.02 vakarā rakstīju vēlreiz. Bet arī šoreiz atbilde netika sniegta! Nu ir 20.02. Šodien vēlreiz rakstīju. Taču ļoti šaubos ka atbildi varētu sagaidīt! Drīzāk bezcerīgi!
Nevienam neiesaku izmantot šos krāpniekus! VIŅI IR NEGODĪGI!
MĪĻIE! Neiekrītiet lamatās! Tas nav tā vērts! Vieglāk taču ir aiziet uz veikalu un aptaustot nopirkt. Tā vismaz tu būsi drošāks un pasargātāks, kaut arī var visādi būt!
Labdien, Lenka!
Mums ir ļoti žēl dzirdēt, ka ir radusies šada nepatīkama situācija ar pasūtījuma piegādi! Šodien mūsu klientu konsultants ar Jums sazināsies un noteikti ātri šo situāciju atrisināsim.
Laura, no Supermark.lv
E-pasts: [email protected]
Labdien!
Ar klientu saistības ir nokārtotas un sūdziba ir atrisināta. Nauda par nesaņemto pasūtījumu ir pārskaitīta atpakaļ. Gaidīsim apstiprinājumu no autores.
Ar cieņu,
www.supermark.lv kolektīvs!
Добавить комментарий