РешеноSuperMark.lv - Neatmaksā naudu
Jau trešo nedēļu gaidu atpakaļ savu naudu. Sākumā sazinājās un teica, ka pāris dienu laikā atgriezīs manu naudu. Tā pagāja viena nedēļa. Tad otra... Bet tā tas laiks tiek novilcināts, bet naudu joprojām neredzu! Kur man vēl meklēt palīdzību cīņai ar šiem krāpniekiem?
Ответ от
Supermark.lv Support
Ответ от представителя
21.03.2017
Labdien!
Ar klientu saistības ir nokārtotas un sūdziba ir atrisināta. Nauda par nesaņemto pasūtījumu ir pārskaitīta atpakaļ. Gaidīsim apstiprinājumu no autores.
Ar cieņu,
www.supermark.lv kolektīvs!
Жалоба успешно разрешена
Anonīmā123456789
22.03.2017
Nauda par nesaņemto pasūtījumu ir pārskaitīta atpakaļ.
Комментарии (3)
PTAC lapā var sudzību var aizrakstīt. Klāt vēl var pielikt informāciju, ka uzņēmums nenorāda savus rekvizītus lapā, kā to nosaka PTAC.
Lapā nav saprotams, no kāda uzņēmuma tiek pirkta prece.
Jā, es tieši tā arī izdarīju. Šodien pienāca e-pasts, ka sūdzība ir slēgta, jo 30 dienu laikā nav izdevies vienoties par strīda risinājumu. Tad jautājums - kāda jēga no šīs sūdzības, ja ar to viss beidzas?!
Jau sesto nedēļu gaidu atpakaļ savu naudu. Pasūtīju preci 10.12.2016. solīja uz 12.01.2017., tad solīja uz 31.01.2017. uz daudzajiem e-pastiem ko sūtīju beidzot atbildēja 07.02.2017, ka prece ir nozaudēta, sūtīs vēlreiz, piekritu vēl pagaidīt. Kad jautāju cik ilgi jāgaida 27.02.2017. atbildēja, ka veikals veras ciet un pāris dienu laikā atgriezīs manu naudu. Šodien ir 06.04.2017., bet naudu joprojām neredzu! Rakstu gan uz e-pastu, gan uz tiešsaisti, bet nekādu atbildes nesaņemu. Būs jāmeklē kur šos krāpniekus var iesūdzēt.