Stylebeat - Zābaki 2 dienām
Nopirku adas zābakus 80 LVL vērtībā veikalā STYLEBEAT un otrajā dienā varēja izmest! Nesu atpakaļ, attieksme veikalā, vnk- ko Tu te vispār meklē???, atstāju veikalā, atnācu pēc 2 nedēļām, zābaki- bez manas piekrišanas DAĻĒJI pielaboti, kas ir pretīgi, jo tālāk ekspertīzē PTAC neko vairs nevaru pierādīt! Tā nu mēs dzīvojam... Šīs firmas tīkla veikalos vairs savu kāju nesperšu!!!
Lūdzu, cilvēki, esiet uzmanīgāki, neiepērcieties veikalos kuros Jūs vnk čakarē, galu galā mēs taču maksājam un pretī ir jāsaņem kvalitāte!!!
Комментарии (10)
Es pati varu piekrist šim rakstam, jo arī es nopirku Stylebeat zābakus un jau otrajā nedēļā es varēju ar drošu sirdi mest viņus ārā, jo kurpnieks teica, ka šitādas kvalitātes garos zamša zābakus jau sen nav redzējis!
Tas tiesa... kaut ko tādu es arī vēl nebiju redzējusi, kur nu vēl saskārusies ar tādas kvalitātes preci un ar pārdevēju pretīgo attieksmi šīs firmas veikalos...
pirms nest apavus uz veikalu un atstāt tos tur, vajadzēja izlasīt savas patērētāja tiesības. Līdz 1/2 gadam patērētājam ir tiesības pieprasīt nekvalitatīvos apavus apmainīt, jeb atgriezt naudu. vienīgais, kas ir jāizdara: jāuzraksta iesniegums 2 eksemplāros (paraugs ir PTAC mājas lapā), apavi jāuzrāda veikalā un jāatstāj tikai iesniegums bez apaviem, uz otra iesnieguma saņēmējs parakstās un atzīmē datumu. Ja veikals pieprasa apavus atstāt, tad iesniegumā jāraksta, ka remontam nepiekrītat un ekspertīzi atteikuma gadījumā veiksiet pati. viss turpmākais likumā noteiktajā kārtībā.
starp citu šie noteikumi attiecas uz jebkurām nepārtikas precēm arī uz tām, kam pārdevējs dod garantiju, piemēram uz 3mēne;siem vai 3nedēļam u.t.t. līdz gadam.
nu nez.. pa 30 Ls nopirku zābaciņus un nu jau 3 mēneši riņķī, bet nekas nav noticis.. arī pārdevēja (Alfā) bija normāla un apkalpoja mani normāli..
сколько в этом магазине не покупала обуви, всей довольна. только одни сапоги крайне неудачны оказались, но там и цена была такой, что жалеть не стоит
Nu katrs maksa par savu nezinashanu, ka jauzraksta prasijuma pieteikums~~
Ja dovoljno chasto pokupaju w etom magazine obuvj na wysokih kablukah i wsegda dovoljna kachestwom.Ni razu ne slomalsja kabluk.Da i prodavcy wsegda ochenj wezhliwye.
Diemžel PTAC ekspertīzē Jūs vienalga neko nepieraditu, jo viņi sadarbojas ar visiem apģērbu un apavu veikāliem (ir jau pārbaudīts pēc savas un ļoti daudzu paziņu pieredzes!!!).
Paradiet man kaut vienu cilvēku, kuram ir palīdzējuši patērētāju tiesību aizsardzības centrs????!!!
Tas nav pareizi, bet cerēt atliek tikai un vienīgi ka paveiksies un nopirkta prece kalpos kaut cik ilgi!
Nododot apavus veikalā Jūs norādat par apavu trūkumiem, kurus vēlaties novērst, vai lūdzat atgriezt naudu, apmainīt apavus.
Iesniegumā norādītais ir pamatojums tam, ka pārējā apavu daļa, kas nav norādīta iesniegumā ir labas kvalitātes, līdz ar ko Jūms ir tiesības uz vietas izteikt pretenziju un pieprasīt atlīdzināt izdevumus par Jūsu apavu kvalitatīvās daļas sabojāšanu.
Par savām tiesībām ir jācīnās:)))
Nopirku rudens zābakus par 75Ls un pēc pāris mēnešiem tie sāka atlīmēties, un izirt pa vīlēm. Kad aiznesu atpakaļ man tos piedāvāja apmainīt, bet uz to brīdi vienīgais, kas man iekrita acīs bija kādas kurpes. Lieki piebilst, ka sākot tās nēsāt, pēc pāris mēnešiem tās izmetu ārā. Paradoks, bet šķirstot Antillas katalogu, ieraudzīju tieši tādus pašus zābakus, tikai uz pusi lētākus. =(