Stylebeat
Labdien, gribeeju pazinjot par savu veiksmiigu pirkumu SIA "KOPAA" STYLEBEAT veikalā...Šausmas, es biju nopirkusi zābakus (cena - 36LVL), ko uzvilku divas reizes, pec tam tos vairs nevarēja nēsāt!Pērkot zābakus, pārdevēja nebija pilnīgi neko teikusi par to cik dārgs krēms jāpērk, lai apavi saglabātos normālā stāvoklī!Kad atnācu uz veikalu, pārdevēja man paziņoja, ka es lietoju lētu krēmu...pēc tam, kad uzrakstīju pretenziju, man atzvanīja pārdevēja, lai sniegt atbildi un smējās klausulē...pēc tam,uz jautājumu: kura no viņām man zvanīja, meitenes atbildēt negribēja...Es pat naudu atpakaļ nedabūju, vairs tajā veikalā apavus nepirkšu nekad mūža, kaut arī pirms tam pirku...Man tāda attieksme pret klientu nav pieņēmama...
Комментарии (2)
Pa taisno dodies uz Patērētāju tiesību aizsardzības biroju. 90% no sūdzībām ir lemtas par labu pircējam. Ja pārdevējs tevi neinformēja, ka šiem apaviem ir kāda speciāla aprūpe vajadzīga - tu neesi vainīga. Ja iesi uz biroju - labāk ej uz konsultāciju, jo telefoniski viņi nav tik runīgi, cik birojā. Vēlu veiksmi - par sevi ir jāpastāv!
man draudzene nopirka kurpes Salamanderā, bet pārdevēja piemirsa pateikt, ka tā ir maiga āda un īpaši jākopj. Kā pēc tam var pierādīt, ka tas nav pateikc? Nekādīgi... :(