Studio 7 - Garantijas servisa nepildīšana
Biju diezgan pasen veikalā, taču ar to stāsts nebeidzas... Iegādājos austiņas, lai turpinātu savu DJ karjeru, nu latos samaksāju 50 tīri. Bet nu pus gadu vēlāk, man kaut kā sāka čarkstēt austiņa, lai gan vadi visi bija kārtībā, austiņas vispār nebiju pats vispār ne taisījis vaļā, nedz arī metis, viņas čarkstēja... Nu labi 2013.gada aprīlī es aiznesu austiņas uz garantijas servisu, pagāja mēnesis, bet nu man pateica, ka vēl nedēļa ir jāpagaida, tad nu pēc nedēļas aizgāju uz veikalu, noskaidrot, kas par lietu. Veikala darbinieks pats teica, ka viņas čarkst, bet veikala īpašnieks apgalvoja ka viņas ir perfektā stāvoklī, un ja man ir tieksme pēc jaunām austiņām, tad pretim nākot pa 40 euro, es varu tikt pie tādām pašām jaunām austiņām, taču es biju tik ļoti pārskaities, kad nu es pilnībā apjuku un vienkārši samierinājos ar to, ka garantijas serviss netiek pildīts un tajā veikalā strādā ļoti lēns personāls... Lai gan man izteica variantu aizsūtīt atpakaļ preci uz ražotāja adresi, taču es atteicos, jo man austiņu aizvietošanas vietā neko nedeva. -Tad nu tā piedzīvojums ir turpinājies, man ar čarkstošajām austiņām 2015.gada 3.janvāra naktī nācās strādāt un rezultātā esmu ar ļoti džinkstošām ausīm, esmu domājis atgriezties veikalā, taču man ir bail tur vienam atgriezties, jo nu nevar zināt, kas būs tālāk un garantija beigsies 2015.gada maijā. -Varat man varbūt ieteikt ko man darīt?
Добавить комментарий