Stockmann - Nekvalitatīvi Ecco zābaki
Līdz šim bija tikai ļoti laba pieredze ar Ecco. Gan zābakus, gan sandales nevarēju novalkāt. Bet 2010.gada 13.oktobrī veikalā "Stockmann" nopirku puszābakus, modelis Hope (cena 69 Ls). Uzvilku 4 reizes, ne īpaši mitrā laikā, kā nekā jauni, gribēju pasaudzēt. Pēc pastaigas parkā, vienam no zābakiem nogāja papēža pārklājums, kurš izrādījās kaut kas ādveidīgs vai papīrveidīgs, atklājot koši baltu plastmasas papēdi. 1.novembrī (pēc 2 nedēļām) nesu atpakaļ uz "smalko" veikalu "Stockmann", aizpildīju Prasījuma pieteikumu. 8.novembrī saņēmu ierakstītu vēstuli no "Stockmann", kurai iebaidīšanas nolūkā bija pievienots Amatniecības kameras sertificēta eksperta atzinums, ka es esmu zābakus mehāniski sabojājusi un tas nav ražošanas brāķis. Un veikala paskaidrojums, ka naudu atpakaļ nedos, jo tā neesot veikala vaina. Sazinājos ar Ecco izplatītājiem Latvijā, viņi man teica, ka visiem Ecco apaviem esot 2 gadu garantija, bet viņi man nevarot palīdzēt, jo "Stockmann" no viņiem apavus neeipērk. Tagad, lai pierādītu, ka tas ir ražošanas brāķis, varu vēl par 30 -50 Ls taisīt neatkarīgu ekspertīzi, cik nu Latvijā tā var būt "neatkarīga". Ja domāju, ka tas ir viltojums, esot jāgriežas policijā ar iesniegumu. Tā man pateica Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.
Interes pēc arī Ecco veikalā apskatīju šos zābakus (cena 109 Ls). Pārdevējai, kura laipni mani konsultēja, pajautāju kā ar papēža pārklājumu. Viņa man atbildēja, jā, ka tas esot no maigas ādas un tie neesot nekādi brienamie zābaki. Šo informāciju viņi pievienojot zābaku valkāšanas instrukcijai pie pirkuma čeka... Tālāko variet paši uzminēt - ja kas notiks, izrādīsies, ka ar zābakiem esat nepareizi ārā gājuši.
Vēl gribu piebilst, ka konkrētie zābaki bija ražoti Ecco ražotnē ĶĪNĀ, kuru viņi tur pirms kādiem 2 gadiem uzcēla (informāciju atradu internetā angļu valodā). Internetā angliski atradu arī informāciju, ka kādai sievietei pēc garo zābaku Ecco Hope valkāšanas, papēžu pārsegums bija sācis nolobīties pēc nedēļas, bet pēc mēneša valkāšanas zābakiem bijuši koši balti plastmasas papēži. Remonta darbnīcā sakot, ka kvalitatīvi salabot nevar, jo pie tās plastmasas nekas neturoties.
Esmu vēl ievērojusi, ka šosezon arī cietiem ražotājiem ir tādi papēži - izskatās kā plastmasas, bet īstenībā ir apvilkti ar kaut kādu pārklājumu. Zoles gan visiem gumijas, kā jau brienamiem zābakiem pieklājas.
Pirmās dusmas un emocijas par to kā "Stockmann" ir "nozadzis" manu sūri grūti pelnīto naudu, norimušas, jo esmu sapratusi, ka diemžēl mūsu valstī nekādu taisnību nepanākšu. Iztērēšu vēl tikai naudu, laiku un sabojāšu nervus. Ar šo es tikai gribu brīdināt citus cilvēkus, kā globalizācijas laimetā var sanākt ar tādiem "smalkiem" un dārgiem zīmoliem kā Ecco un "Stockmann"- finālā nav ne naudas, ne foršu zābaku, tikai sabojāts garastāvoklis un pilnīga bezspēcības apziņa. Skatieties, ko pērciet un kur pērciet, izvēli izdariet rūpīgi un noskaidrojiet, vai, ja prece būs brāķis, būs kāds oficiālais izplatītājs, kurš uzņemas par nopirkto preci atbildību, vai precei ir garantija, un kā tā jānoformē.
Lieki laikam piebilst, ka "Stockmann" veikalā mani vairs nesastapsiet, par Ecco nezinu. Varbūt pareizā laikā un pareizā vietā...
Комментарии (22)
aizkrāsot viņus nevar?
Nu nevar to robu aizkrāsot, kaut vai tādēļ, ka tā "āda" izskatās, ka plīsīs tālāk, jo ap cauruma malām lobās nost. Ja nesaņemšos uz eksprtīzi, tad laikam pavasarī varēšu papēžus nolīmēt ar superizturīgo melno līmlenti. Izskatās, ka tā būs izturīgāka par ķīniešu "ādu".
Ecco kvalitāte stipri klibo, es arī nopirku ecco zābakus, tumši lilla krāsā alfas lielveikalā nepagāja nedēļa kad krāsa purngaliem jau bija nogājusi:(((
tagad šiem zābakiem ir otrā sezona un krāsa ir palikusi tikai augšpusē :(
a pričom te Stockmann? viņi tak neražo tos zābakus. es rakstītu pa taisno īstajiem Ecco, nevis kādiem pārstāvjiem, lai glābj savu reputāciju!
Nu stockmann tur tiešām nav vainīgs.
Stockmann vainīgs nu ir gan, jo pārdod zābakus, kuri kaut kur pa lēto ir iepirkti bez garantijas un bez iespējas tos atdot ražotājam atpakaļ. Un tad nu savus lojālos klientus čakarē kā mācēdami, nekvalitatīvu preci atpakaļ neņemdami (jo nav jau pašiem kur atpakaļ atdot) un uz visādām ekspertīzēm sūtīdami. Jautājums gan ir arī vēl cits- vai Ecco kā ražotājam tas galīgi nerūp?
bac, tas veikals Stockmann īrē telpas, viņs nevar būt atbildīgs par katru veikala cūcību, vanīgs ir taisni šis mazais veikaliņs kas katru mēnesi godprātīgi vai negodprātīgi maksā īri,
Vairs nepērku ecco apavus, jo pēc pusgada valkāšanas kurpei pārplīsa zole!
Mellenei
Es nezinu, kas ko no kā īrē. Zābakus pērkot, čeks bija "Stockmann" un ierakstīto vēstuli, kurā man paskaidroja, ka citēju: "balstoties uz mutisku Latvijas Amatniecības Kameras eksperta XXX konsultāciju (sert.nr.XX, tel. XX), mēs, u/v "Stockmann" konstatējam, ka precei nav ražošanas defekts. Papēža bojājums ir radies mehāniskas iedarbības rezultātā", ir parakstījusi SIA Stockmann Tirdzniecības grupas asistente XXXX. Un, starp citu, kad gāju zābakiem pakaļ, pieaicinātā nodaļas vadītāja, man mēģināja ieskaidrot, ka Stockmann jau ir veicis MK noteikumu Nr.631.35 punktā minēto neatkarīgo ekspertīzi, norādot uz augšminēto kungu no amatniecības kameras. Patērētāju Tiesību Aizsardzības centrā man gan izstāstīja pilnīgi ko citu, ka šo ekspertīzi bez manas piekrišanas nevar veikt, tā ir attiecīgi rakstveidā noformēta, maksā 30-50Ls. To, ka ekspertīzi var veikt par 30-50Ls, norāda arī Stockmann savā vēstulē. Tas, ka tur pat nodaļas vadītāja nav īsti kompetenta, ko darīt situācijā, ja pie viņiem vēršas ar sūdzību, arī ir fakts. Nemaz nerunājot par pārdevēju, pie kuras griezos sākumā, un kura mēgināja man iestāstīt, ka prasīt atpakļ naudu vai dāvanu karti, ir viens un tas pats. Diezin, kā ar viņu dāvanu karti es varētu norēķināties, piem. vietējā piemājas veikalā par gurķiem?
Piebildīšu vēl, ka 1.novembrī, atnesot zābakus atpakaļ, pārdevēja mani laipni konsultēja un Prasījuma pieteikumā viņas mudināta ierakstīju, ka gribu dāvanu karti, nevis naudu, jo veikalam tā esot vienkāršāk. Tad, kad Stockmann man atsūtīja atteikumu, pēc konsultācijas ar PTAC, izrādījās, ka Prasījuma pieteikums, ja pieprasu dāvanu karti, neatbilst MK noteikumiem. Man tas veikalā jāiesniedz vēlreiz, pareizi, MK noteikumiem atbilstoši formulēts, jo tikai tad strīda gadījumā PTAC, pēc ekspertīzes veikšanas zābakiem, man varēs palīdzēt. Viss iepriekšaprakstītais notika tad, kad gribēju Prasījuma pieteikumu iesniegt otrreiz, ar pasību atmaksāt naudu.
Patiesiba izskatas ta it ka butu atsists pret kadu apmali vai trotuaru, jo augsha ta strupi apraujas ja visapar saprotat ko gribu teikt, varbut gaji un ta plapaji ar draugdzeni ka vispar nepamaniji ka noberzi papedi galu gala iespejams sheit nostradaja pashas pavirshiba un tgd veikals tava izspratne pie visa vainigs, vajag uz vietas jau skatities un petit materialu no ka razhotas kurpes.
Pilnībā saprotu zābaku īapšnieci, man arī tā ir gadījies un arī ar Ecco. Īstenībā, kādus gadus 3 iegādājos tikai Ecco apavus, bet jāsaka, kopš tos ražo jaunā ražotnē- kvalitāte ir manāmi pazeminājusies! Esmu Ecco kādas 2 reizes nesusi uz veikalu atpakaļ..un vēl, atceraties, ja ekspertīze pierāda, ka ražotāja vaina- veikalam ir jāatgriež nauda atpakaļ, ja sāk barot ar citiem apaviem par tādu pašu cenu vai citiem labumiem vai apmainīt, ziniet savas tiesības- Jums tādas ir un Jūs varat droši prasīt naudu!!!
Kā jau Daunu zemē pieņemts, var kāst cik grib! Starp citu Ecco apavi, ko tirgo šeit ir Ķīnā ražoti! Es arī pērku Ecco apavus, tikai Vācijā un līdz šim sūdzību nav! Vienus mokasīnus vispār 8 sezonas nēsāju bez problēmām. Vācijā arī Ecco apavi ir uz pusi lētāki, nekā šeit Daunijā!
Man gan liekas, ka pie mums ar ekspertiem ir tā, ka tas kas maksā - tas pasūta mūziku! Sūdzības autorei es ieteiktu doties uz kādu citu ekspertu iestādi un sākumā tā, aci pret aci parunāties ar ekspertiem par iespējām un iespēju izmaksām! ;)
Ja dabūs eksperta slēdzienu par labu sev. tad tas stockmann var ieskrieties - viņam būs jāatgriež nauda vai jāmaina prece + jākompensē patērētāja samaksātie ekspertīzes izdevumi. Un paši tad varēs ņemties ar ekspertiem caur tiesām! :D
Skrienat kā kazas un neredzat kur kāju liekat!Kājslauķu režģos tos papēžus bružājat un laužat!
Pērciet tiešām lētos, nebūs žēl sezonu novalkāt un izmest!Dārgos velciet iziešanai ne pa mūsu sāļajām ar ķīmiju salietajām ielām valkājiet!Tā ķimija arī visu saēd!Ražotājs nevar paredzēt un ražot valkāšanai dāmu zābakus speci';ali ekstremāliem apstākļiem!Jau pierādīts, ka mūsu ielas samazina auto izturību par 25%, bet Jūs vēl par apaviem runājat!
Gribeeju mineet par to, ka dazhs labs satraucas, ka ECCO razhoti Kjiinaa.. nu ko satraucaas? Kjiinaa razhoti tiek pilniigi visi brendi! Nike, Adidas, Puma utt! ECCO razho Kjiina, Slovaakija, Portugaale un Malaizija, ko tad Juus domaajaat - Amerikaa vai? Logjiski, ka izmanto leetaaku darba speeku! Ja razhotu Eiropaa vai kur citur, Juus nemaz nevareetu ECCO atljauties !
http://www.ecco.com/lv/lv/index.jsp
Ne nado bespokoitsja, vedj eti sapogi prednazna4eni dlja pokoinikov, i garantija u nih poziznennaja!
mēğināju lasīt un iedziļināties, bet man kautkā nav skaidrs, uz ko tad attiecas tā likumā noteiktā 2 gadu garantija precei? ja jau slikta preces kvalitāte ne vienmēr nozīmē ražošanas brāķi?
šajā gadījumā, manuprāt zābakiem ir vnk nekvalitatīvs materiāls - loğiski, ka tapēc arī plīst un lobās nost dēļ katra mazākā iemesla.
Pagājušā gada sākumā "Stockmann" arī biju nopirkusi ECCO zābakus par 60 Ls. It kā kvalitatīvs zīmols, taču pēc pusgada nēsāšanas sāka plīst rāvējslēdzējs. Šogad aiznesu uz veikalu remontēt un te nu gan jāsaka, ka pārdevējas laipnas, zābaki tika pieņemti uz remontu, kā rezultātā abiem zābakiem tika kvalitatīvi pāršūti rāvējslēdzēji. Te nu tad jāsāk domāt par paša ECCO kvalitāti. Arī mans tēvs, kas dzīvo Dānijā, ir vīlies šajā firmā.