РешеноStockholmHealth - Netiek ievērota sākotnējā vienošanās
14.09.2019. Piekritu sadarbībai, par konkrētu laika periodu (7 dienas) un par konkrētu naudas summu. Tajā pašā vakarā saņēmu izdevīgu piedāvājumu par konkrētu vienreizēju samaksu kursa turpinājumam. Es pieņēmu piedāvājumu un piekritu nosacījumiem. Runa bija par 1 maksājumu, bet kompānija no mana bankas konta atskaita katru mēnesi eur 4.90, (ieskaitot janvāri 2020.) bet tāda nebija mūsu vienošanās, tāpat sen vairs nesaņemu ikdienas ieteikumus, bet tikai reklāmas ar jauniem piedāvājumiem. Diētas ieteikumi bija labi un derīgi, tikai turpmākā biznesa prakse ir negodīga attiecībā pret klientu.
Labdien, Vilni!
Diemžēl esam saņēmusi Jūsu sūdzību par StockholmDiet.com.
Vēlamies Jūsu uzmanību vērst uz to, ka StockholmDiet.com reklāmas un informatīvajos materiālos, kā arī veicot apmaksu par pakalpojumu ir norādīts, ka StockholmDiet.com ir abonementa tipa pakalpojums ar ikmēneša dalības maksu.
Līdz ar apmaksas veikšanu ikviens klients atzīmē, ka piekrīt programmas lietošanas noteikumiem, kas paredz ikmēneša maksājumus par aktīvu pakalpojumu, kamēr vien klients ir programmas lietotājs.
Abonementu iespējams pārtraukt lietotāja profilā, augšpusē nospiežot uz vārda un sadaļā "Produkti" izvēloties iespēju "pārtraukt pakalpojumu". Pārtraukt pakalpojumu un uzturēt sarunas par daļēju naudas atgūšanu iespējams arī, sazinoties ar StockholmDiet.com komandu lietotāju čatā, rakstot uz [slēpt]@stockholmdiet.com vai zvanot 20023472.
Lūdzu, sazinieties ar mums vai dariet zināmu savu kontaktinformāciju, lai varam sazināties ar Jums. Mūsu interses ir 100% klientu, tajā skaitā arī Jūsu apmierinātība.
Uzņēmuma Stockholm Health pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Bezmaksas varu pateikt, pieraksties uz grupu treniņiem tuvākajā sporta zālē un varēsi ēst kaut vai bulkas, treniņu biedri būs tavi motivātori sasniegt mērķi.