РешеноStockholmHealth - Krāpšana
Pēc vienreizēja pirkuma, no kura atteicos pēc dažām dienām, man no konta tiek novilkta nauda! Es aizrakstīju viņiem e pastu, ka esmu vīlusies un izdzēsu profilu. Šovakar konstatēju, ka viņi patvaļīgi noņēmuši no mana konta 2 reizes pa 3.95 eur! Vēlos atpakaļ savu naudu!
Uzņēmuma StockholmHealth pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (3)
Labdien, Inga!
Vēlamies Jūsu uzmanību vērst uz to, ka StockholmDiet.com reklāmas un informatīvajos materiālos, kā arī veicot apmaksu par pakalpojumu ir norādīts, ka StockholmDiet.com ir abonementa tipa pakalpojums ar ikmēneša dalības maksu.
Līdz ar apmaksas veikšanu ikviens klients atzīmē, ka piekrīt programmas lietošanas noteikumiem, kas paredz ikmēneša maksājumus par aktīvu pakalpojumu, kamēr vien klients ir programmas lietotājs.
Abonementu iespējams pārtraukt lietotāja profilā, augšpusē nospiežot uz vārda un sadaļā "Produkti" izvēloties iespēju "pārtraukt pakalpojumu". Pārtraukt pakalpojumu un uzturēt sarunas par daļēju naudas atgūšanu iespējams arī, sazinoties ar StockholmDiet.com komandu lietotāju čatā, rakstot uz [slēpt]@stockholmdiet.com vai zvanot 20023472.
Lūdzu, sazinieties ar mums vai dariet zināmu savu kontaktinformāciju, lai varam sazināties ar Jums. Mūsu intereses ir 100% klientu, tajā skaitā arī Jūsu apmierinātība.
Es netaisos strīdēties ar jums. Nekorekts piedāvājums, kura mērķis ir likuma robežās apčakarēt vairāk cilvēku...un tādi kā es ir daudz. Un pirmo reizi es neatrodu iespēju izlogoties! Kas parasti ir ļoti vienkārši. Šodien sazvanīju jūsu operatoru, kas prasīja 3 stundas, kura apsolīja slēgt profilu un atgriezt naudu. Ceru, ka tā arī notiks.
Pabrauc ar tramvaju un apetīte pāries. Tikai atrodi īsto, kas ož tā, ka paliec zaļăka par zāli un sēdi vairāk kā sēne