РешеноStockholmHealth - Nesaņemts pakalpojums, krāpšana
Laika periodā no 21.02.2018. Līdz 14.02.2019. Katru mēnesi tiek noņemta summa 9.95 eur apmērā par labu app. Stockholmhealth.com. Nekādus pakalpojumus, diētu plānus neesmu saņēmusi. Vēlos saņemt atpakaļ no konta noņemto naudu par neesošu pakalpojumu veikšanu. Arī vienreizēju diētas plānu neesmu saņēmusi.
Uzņēmuma Stockholm Health pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (3)
sazinieties ar StockholmHealth vispirms. Šeit rakstīt, kad nesanāk normālā veidā ko atgūt. Kā var veselu gadu nepamanīt, ka naudas trūkst.
Reģistrējoties Jūs esat devusi savu piekrišanu tam, ka katru mēnesi tiek noņemta mēneša maksa. Arī banka Jums naudu neatgriezīs, praktiski vienīgais, ko varat darīt, ir nomainīt karti.
Labdien, Herta!
Vēlamies Jūsu uzmanību vērst uz to, ka StockholmDiet.com reklāmas un informatīvajos materiālos, kā arī veicot apmaksu par pakalpojumu ir norādīts, ka StockholmDiet.com ir abonementa tipa pakalpojums ar ikmēneša dalības maksu.
Līdz ar apmaksas veikšanu ikviens klients atzīmē, ka piekrīt programmas lietošanas noteikumiem, kas paredz ikmēneša maksājumus par aktīvu pakalpojumu, kamēr vien klients ir programmas lietotājs.
Programma visu šo laiku ir bijusi pieejama Jūsu StockholmDiet.com klienta profilā.
Abonementu iespējams pārtraukt lietotāja profilā, augšpusē nospiežot uz vārda un sadaļā "Produkti" izvēloties iespēju "pārtraukt pakalpojumu". Pārtraukt pakalpojumu un uzturēt sarunas par daļēju naudas atgūšanu iespējams arī, sazinoties ar StockholmDiet.com komandu lietotāju čatā, rakstot uz [slēpt]@stockholmdiet.com vai zvanot 20023472.
Lūdzu, sazinieties ar mums vai dariet zināmu savu kontaktinformāciju, lai varam sazināties ar Jums un parūpēties par Jūsu kā klienta apmierinātību!