Smart Serviss - Slikts serviss
4.07.2022. Nodevu tālruni remontā Tc alfa, uzreiz samaksājot par diagnostiku 15eur. Darbinieks, kurš pieņēma tālruni minēja remonta laiku līdz divām nedēļām, neminot iespējamās remontā izmaksas. Divu nedēļu laikā nekas netika izdarīts, un neviens no uzņēmuma pārstāvjiem ar mani nesazinājās. Nolēmu pagaidīt vēl kādu laiku, domādams, ka mazums cilvēkiem tur daudz darba utt.
Beidzot 04.08.2022. Saņēmu īsziņu: "jūsu pasūtījums nr... Ir gatavs saņemšanai.. 05.08.2022. Devos saņemt savu tālruni. Uzrādīju darbiniecei Lapiņu, kuru saņēmu pie tālruņa nodošanas servisā. Darbiniece sāka ilgi rakties pa plastmasas grozu, kurā bija daudz un dažādu tālruņu, līdz beidzot atrada, un teica lai ieslēdzu savu tālruni. Tālrunis neieslēdzās uz ko darbiniece piebilda, ka tas esot normāli, jo viņš neesot uzlādēts. Nu labi visādi var būt..
Tālāk sākās nesaprašanās par summu cik man būtu jāpiemaksā par remontu, jo viņai sistēmā neesot nekādas atzīmes. Sistēmā esot tikai atzīme, ka remonts pabeigts! Prasīja man vai es neatceros par kādu summu bija runa. Par summu runas pie nodošanas vipār nebija, tikai pateica, ka par iespējamajām izmaksām tikšu informēts.
Beigās pēc darbinieces zvanīšanās un rakstīšanas kaut kādam kolēģim tika nolemts, ka jāpiemaksā nekas nav, saņēmu talruni un devos atpakaļ darbos.
Vēlāk pievienoju lādētāju tālrunim un konstatēju, ka tas nedarbojas un visas darbības ir tieši tādas pašas, kā pirms nodošanas.
Protams, labi, ka nenācās samaksāt vēl papildus summu par remontu, kurš nav bijis. Bet jautājums ir par diagnostikas maksu.. Sanāk, ka jāmaksā 15eur par mēneša glabāšanu plastmasas kastītē? Nav pārliecības, ka vispār tika veikta jebkāda diagnostika, jo netika paziņots par iespējamo defektu, diagnostikas aprakstu, izdruku, vai tml... Vienkārši: "remonts pabeigts", "pasūtījums gatavs saņemšanai".
Par šādu attieksmi un servisu arī 15eur ir žēl... + laiks un ceļš divas reizes!
Pats šī uzņēmuma pakalpojumus noteikti vairs neizmantošu, bet citiem iesaku labi padomāt pirms nodot ierīces remonta tieši pie šiem darboņiem!
Veiksmi visiem!
Комментарии (3)
Ieteiktu Jums griezties PTAC,pirms tam veicot rakstisku pretenziju Smart Serviss firmai uz kuru viņiem noteikti jāsniedz atbilde 10 darba dienu laikā.Ja tāda nebūs tad droši rekstiet PTAC iesniegumu un dabūsiet uz pieprsījumu ne tikai 15 eur atpakaļ.Pieprasiet vel gan par tērēto laiku,gan braukšanas izmaksas gan moralo kaitniecību.Varēsiet iegadāties vismaz trīs jaunus tālruņus .
Ieliku smart servisa divus telefonus vienu ar ekrāna maiņu otrs bija iekritis udeni. Pirmajam vis kārtībā samaksājuši par ekrāna maiņu 75 euro vis normāli otru kad uzņemam no remonta nesledzas vispār iekšā izskatās ka nekas nau labots un samaksājuši 95 euro pēc divām dienām atgriezamies smart servisa filiāle Rīga plaza un pasaka ka neko nevar izdarīt kā izrādās telefons nau remontējams un naudu neatgriez
Vajadzēja pirms maksājāt turpat uz vietas pārbaudīt.Ūdenī iekritušus mobilos kuri spējīgi salabot ir ļoti maz Latvijā.Zināju vienu no Liepājas.Rīgā neviens nespēja salabot.Mans arī izlēmis bija izpeldēties reiz un ienira ūdenī. :)Tas process nav viegls un jābūt speciāliem instrumentiem arī. Nostāvēja man atvilknē mobilais vairakus mēnešus ,kad iedevu tam meistaram un testu un tas tika salabots.Pirms tam Rīgā neviens nespēja ar to tikt galā.Autorizētie servisa centri arī ne.Pie tam tas vēl bija senais mobilais.Rakstiet pret tiem pretenziju oficiālu ,lai atgūtu naudu vismaz par nesalaboto mobilo.