Smart Serviss - Slikts serviss
Jau vairāk nekā mēnesi cenšos saņemt savu tālruni. Sākotnējais remonta laikā tika noteikts viena nedēļa. Puisis recepcijā visādi centās mani atrunāt, bet tieši viņa laipnība lika man izšķirties uz tālruņa remontu.
Pēc nedēļas saņēmu zvanu, ka saslimis meistars un tālrunis būs gatavs pēc 2 nedēļām.
Pēc 2 nedēļām atnācu, pateica, ka telefons būs tiks atsūtīts izsniegšanai vēlākais trešdien, ceturtdien aizrakstīju uz norādīto e-pastu, saņēmu to pašu atbildi par detaļas kavējumu, tikai piegāde no vēlākais trešdien tika noteikta u vēlākais piektdien, turklāt ar piebildi, ka saņemšu sms.
Nekādu sms nesaņēmu, sestdien, braucot uz mājām, nolēmu pienākt. Birojs ciet līdz 14.40, bet man vilciens 14.46.
Zvanu uz 14.30, lai saprastu, kas notiek ar telefonu, atbild darbinieks, kurš saņemot manu informāciju pa kvītis utt. Sāk kaut kur rakņāties. Nolēmu pienākt pie biroja - jā redzu, rakņājas kastē ar telefoniem. Laiks 14.41, saku, ka zvanīju es un gribu saņemt savu tālruni, ka solītā sms netika nosūtīta. Darbinieks turpina rakņāties, pulkstenis rāda 14.43, saprotu, ka kavēšu vilcienu, bet nākamais ir pēc 2 stundām. Tā arī pasaku, ka laikā vairāk gaidīt man nav.
Darbinieka reakcija bija pārsteidzoša - "bet jūs taisāties savu telefonu izņemt? ". Pateicu, ka nezinu, kā man ar viņiem sazināties un skrēju uz vilcienu. Palika iespaids, ka viņi vilcina savu remontu, lai cilvēks neizņemtu preci un to varētu ar uzviju pārdot. Esmu šokēta. Nosūtīju īsziņu uz norādīto tālruni, lai sniedz man atbildi par telefonu, kur viņš ir un kā saņemt.
Pēc vairāk nekā 30 minūtes telefona atradās. Man paziņoja, ka rīt, svētdien, es varu ierasties tam pakaļ. Lūk, šāds kolosāls serviss mūsu valstī.
Добавить комментарий