www.sudzibas.lv SmartServiss Neizsniedz sūtījumu

РешеноSmart Serviss - Neizsniedz sūtījumu

Visur piedāvā reģistrāciju caur feisbuku vai draugiem. Portālos retais ir ar pilnu vārdu un uzvārdu, kāds ir dokumentos. Pasūtot preci jau nekur nebrīdina, ka šajā kantorī prasa pers. Apliecinošu dok. Loģiski, ka nesakrīt! Liek zvanīt kurjerdienestam, lai tie dod apstiprinājumu paku izsniegt! (kā kurjerdienests var apstiprināt mani?) kurjerdienests sūta pie internet tirgoņa, kurš analoģiski arī nevar apstiprināt neko! Kad piedāvāju no sava telefona atvērt attiecīgo portālu, kurā var mani atpazīt, sms uz šo telefonu...Nekā. Tad kā risina šo jautājumu?Nekad mūžā nepasūtītu uz šo kantori, ja kāds būtu brīdinājis!

Ответ от SmartServiss Support Ответ от представителя 31.08.2016

Labvakar,

SmartServiss tas ir paku bode un konstultanti var atdot paku tikai noradītai personai, pēc apliecienoša dokumenta kas atbilst pakai.
Tas ir Dpd noteikumi , ceresim ka tagad viss ir kartība un situacija ir atrisināta un personals jus laipni apkalpoja.

Жалоба успешно разрешена Sudzibas.lv Admin 12.01.2021

Uzņēmuma Smart Serviss pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Жалоба успешно разрешена Sudzibas.lv Admin 12.01.2021

Uzņēmuma Smart Serviss pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

R

Комментарии (1)

DPD 02.09.2016

Labdien!

Vēlamies izteikt atvainošanos par nepatīkamo pieredzi, ar ko Jums ir nācies saskarties kā DPD pakalpojuma saņēmējam, tomēr vēlamies Jums apliecināt, ka mūsu sadarbības partnera, SmartServiss (t/c Mols,) rīcība ir bijusi korekta un balstīta uz SIA DPD Latvija Pakalpojumu izmantošanas noteikumiem.
Lai mazinātu negatīvo priekšstatu un, lai izvairītos no dažādiem pārpratumiem sūtījuma saņemšanā turpmāk, Jums, kā sūtījuma saņēmējam, ir jāatceras pavisam vienkāršas lietas:
• reģistrējoties interneta vietnēs ir uzmanīgi jāiepazīstas ar reģistrēšanās noteikumiem;
• svarīgi norādīt korektus visus datus (saņēmēja vārdu, uzvārdu un precīzu adresi). Visizplatītākā kļūda ir neprecīza/nepilnīga vārda un uzvārda vai segvārda norādīšana piegādes profila informācijā. Vairākās vietnēs tiek piedāvāts ievadīt šos datus ailē Name, kurā ir jānorāda gan vārds, gan uzvārds;
• adresāts var saņemt sūtījumu tikai tad, ja kurjeram vai Pickup Paku Bode darbiniekam ir iespēja pārliecināties par personas identitāti, bet, ja uz sūtījuma nav norādīta pilnīga informācija par adresātu – norādīts tikai vārds, vārda daļa vai tikai segvārds – darbinieks, kas izsniedz sūtījumu nevar pārliecināties, ka klients ir persona, kura tiesīga saņemt sūtījumu. Šādā gadījumā nepieciešams sazināties ar sūtītāju un precizēt adresāta datus.
Atgādinām, sūtījums, tajā skaitā internetā pasūtītā prece, lai arī par to interneta veikalam jau ir samaksāts, līdz brīdim, kamēr tas tiek nodots adresātam, juridiski ir sūtītāja īpašums. Tas nozīmē, ka ar pretenzijām un jautājumiem par sūtījuma piegādes kvalitāti ir jāvēršas pie sūtījuma nosūtītāja, kurš savukārt vērsīsies pie mums, DPD Latvija SIA.

Ar cieņu,
DPD Latvija

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы