РешеноSmart Serviss - Krāpšana,slikts serviss
Serviss,kur noteikti nav vērts iegriezties.
Attieksme pret klientu ir vienaldziga un informācija,kura tiek sniegta ir maldinoša,lai rezultātā klients butu apkrāpts un vairākos gadījumos bez iespējām sniegt sūdzības iestādei PTAC,jo nebus vajadzīgo garantijas talonu jeb citu vajadzīgo pierādījumu.
Izrādās,ka garantija pakalpojumam tiek sniegta mutiski,ko apliecina pats pardevējs. Nekādus garantijas talonus serviss nesniedz un garantijas termiņš tiek izdomāts tajā pašā brīdī,kad nonaksiet situācijā,kad atkal bus jāgriežas uz servisu pec kāda noteikta laika,jo remonta kvalitāte ir bijusi zema.
Manā gadījumā diemžēl dēļ steigas nepainteresējos par garantijas laiku,kad nodevu savu ierīci remontā un ,protams,darbinieks arī noklusēja.Remonts izmaksaja gandrīz simts eiro un izrādas,ka remonta garantija esot nieka divi mēneši.
Pārdevēja piedāvājums- nododiet ierīci remontā un maksājiet vēlreiz.
Kārtējais apjāšanas kantoris!
Sveicinati.
Lūgums precizēt, par kādu ierīci iet rūna?
S/n vai imei numurs?
Kad ierīce tika nodota remonta?
Jūsu vards un ka mēs varam ar jums sazināties?
Uzņēmuma Smart Serviss pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий