РешеноSmart Serviss - Krāpšana
Tika nopirkts jauns talrunis veikala Evelatus. Atdevu pēc garantijas uz smartserviss 12.09.2020. teica ka salabos mēneša laikā. Tālrunis netika atdots noteiktā laikā, pagarināja vēl uz 8 dienām, taču atkal nav ne ziņas. Nav nosaukts iemesls kāpēc neatdod manu nopirkto mantu pat ja nav salabots. Šādā gadījumā man ir tiesības saņemt jaunu tālruni! Tika iedots "dokuments"...
Sveicināti!
Paldies, ka veltijāt savu laiku un uzrakstījāt par radušo situāciju.
Ļoti žēl, ka Jūsu pieredze bija negatīva no mūsu personāla, pakalpojumu puses.
Mēs vienmēr meklējam kur var uzlabot mūsu apkalpošanas līmeni. Ka arī Jūsu situācijā mēs gribam iedziļināties un palīdzēt.
Lai to kvalitatīvi izdarītu, gribētos smalkak saprast radušas situacijas detaļas, lai mē varētu to kvalitatīvi izdarīt, lūgums sazinājieties ar mums rakstot e-pastu [email protected]
Lūdzu uzrakstiet savu remonta numuru un mēs ar jums sazinasimies.
Uzņēmuma Smart Serviss pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Tas tapëc, ka tur strâdāju es. Nu viss, mani no darbs rit atlaidid.