Smartposti Latvija - Slikts serviss
Sūdzība nav par problēmām, saistītām ar kaut kādas noteiktas pakas piegādi, bet gan par to, kā šīs uzņēmums organizē savu darbību. Ir trīs lietas kuras šīs uzņēmums dara sliktāk par saviem konkurentiem, kad runa iet par mijiedarbību ar paku saņēmējiem.
Pirmkārt, pakas saņēmējs tiek piestādīts pie fakta, ka viņu sūtījumu piegādās kurjers. T. I. , atšķirībā no tiešiem konkurentiem, saņēmējs nesaņem paziņojumu ar iespēju izvēlēties, kādā veidā tas vēlās saņemt savu sūtījumu - ar kurjeru vai pakomātā.
Otrkārt, pakas saņēmējs tiek piestādīts pie fakta, ka viņu sūtījums tiks piegādāts tajā pati dienā kaut kādā nejauši izvēlētā laikā. Protams es, kā saņēmējs, deviņos no rīta neplanošu savu dienu no jauna, lai atrast laiku pakas saņemšanai no pustrijiem līdz puspieciem. Taču man arī nav iespējas atbildēt uz smartposti īsziņu, lai es varētu pateikt, ka kurjers var netērēt degvielu un lieki nevest preci, jo es to tik un tā nevarēšu saņemt norādītajā laikā. Rezultātā, kurjers vizinas pa visu pilsētu ar preci, kuru tik un tā pēc atteikuma saņemšanas būs nepieciešams pārvirzīt uz pakomātu.
Treškārt, smartposti pakomāti - vismaz tie, uz kuriem tiek pārvirzītas manas pakas (ķišezera ielā un t/c "akropole alfa") - atrodās iekš tirdzniecības centru telpām. Aiz durvīm, kuras tiek slēgtas ciet pēc 22.00. Es saprotu, ka daudziem darba laiks ir no 9.00 līdz 18.00, bet daži atbrīvojās ārpus šīm norādītām stundām. Man bieži vien darba diena beidzās pēc 22.00 un, braucot no darba mājās, es bieži medzu savākt pasūtījumus no pakomātiem. No smartposti konkurentu pakomatiem, kuri ir pieejami 24 stundas, 7 dienas nedēļā. Lai saņemtu sūtījumu no smartposti pakomatiem, man ir nepieciešams pielāgot savu rīta grafiku, lai tiktu klāt pie sava sūtījuma, kas stipri samazinā šī pakalpojumu ērtību.
Ar šo visu brīdināt saņēmēju laicīgi, dot saņēmējam iespēju izvēlēties tiem ērtāku pakas saņemšānas veidu, un izvietot savus pakomātus viegli pieejamas vietās? Nobeigšu ar to, ka no visiem paku piegādes pakalpojumu sniedzējiem Latvijā, smartposti ir visneērtākais un visneefektīvākājs, un ka es ka paku saņēmējs no šī brīža mēģināšu visiem saviem paku sūtītājiem lūgt izvairīties no sadarbības ar šo uzņēmumu.
Комментарии (1)
Informējam, ka sūtījumi sākotnēji tiek piegādāti atbilstoši nosūtītāja izvēlētajam piegādes veidam — ar kurjeru vai uz pakomātu. Ja zināt, ka nevēlēsieties saņemt sūtījumu ar kurjeru, lūdzam sazināties ar mums savlaicīgi, pirms sūtījums ir sagatavots piegādei, un mēs veiksim nepieciešamās izmaiņas piegādes veidā.
Piegādes laiks nav nejauši izvēlēts — kurjers sastāda maršrutu automātiski, balstoties uz piegādes adresēm un optimālo maršruta plānošanu. Tas ļauj nodrošināt pēc iespējas efektīvāku piegādes procesu.
Mūsu pakomāti lielākoties atrodas tirdzniecības centru iekštelpās, lai nodrošinātu sūtījumu drošību un aizsardzību pret laikapstākļiem. Saprotam, ka tas var nebūt ērti klientiem ar vēlām darba stundām, taču vēlamies atgādināt, ka sūtījums pakomātā būs pieejams 7 dienas. Tas sniedz iespēju izvēlēties sev ērtāko brīdi tā saņemšanai.
Atvainojamies, ja esam radījuši neērtības Jūsu sūtījuma saņemšanā
Ja rodas jautājumi vai nepieciešama palīdzība, mūsu klientu atbalsta komanda vienmēr ir gatava Jums palīdzēt.
Ar cieņu,
Jūsu SmartPosti komanda