Smartposti Latvija - Krāpšana
Pasūtīju interneta veikalā preci ar pēcapmaksu. Atbrauca SmartPosti kurjers izņēma maksājuma termināli, lai es varētu apmaksāt preci. Es, protams, apmaksāju. Gribēju jau paņemt preci, bet kurjers saka, ka naudu neesot saņēmis. Paskatos savā bankā, man nauda ir noņemta.Kurjers ar preci pazūt tālēs zilajās.
Zvanu SmartPosti klientu atbalstam. Smart Posti man atbild, ka nauda kaut kur iestrēgusi, viņi nav vainīgi, lai zvanu savai bankai. Zvanu bankai, banka izpēta situāciju un saka, ka 100% Smart Post vaina, ka viņiem ir jāatceļ darījums un es saņemšu savu naudu. Zvanu SmartPosti, klientu atbalsts, ieraugot manu tel. nr. 40min neatbild. Beidzot klientu atbalsta dienestam apnika klausīties zvana signālu un viņi atbild uz zvanu. Smart Posti uzreiz uzbrauca bankai, ka tā pie visa vainīga. Smieklīgi, ja nebūtu tik bēdīgi. Tagad es bez naudas, Smart Posti pat neatvainojās, ka viņu lētā karšu termināla dēļ notika šāda situācija, starp citu, kā teica SmartPosti darbinieki, šī nav pirmā reize. Un visdrīzāk es savus 80 eiro turpmāk redzēšu tikai savas bankas veikto maksājumu sadaļā, bet SmartPosti kļūs par 8 dešukiem bagātāki.
Комментарии (1)
Lūdzam pieņemt mūsu atvainošanos par radušos neērtību saistībā ar sūtījuma saņemšanu.
Diemžēl atsevišķos gadījumos, tehnisku iemeslu dēļ (piemēram, interneta savienojuma traucējumu gadījumā), maksājums var tikt korekti apstrādāts no klienta puses, taču uzreiz neparādīties kurjera sistēmā.
Ja maksājums no Jūsu maksājumu kartes ir ticis noņemts, taču mūsu sistēmā tas nav reģistrēts, pastāv iespēja, ka ir noticis tehnisks traucējums.
Kā vienojāmies mūsu telefona sarunas laikā – darīsim visu nepieciešamo, lai situāciju noskaidrotu un nodrošinātu korektu risinājumu pēc iespējas īsākā laikā.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām un pateicamies par Jūsu sapratni un pacietību.
Ar cieņu,
Jūsu SmartPosti komanda