24k Skaistuma Centrs - agresīvais mārketings
Cien.damas! Neiesaku apmeklēt bezmaksas ādas vai matu procedūras šajā vietā (24 KARATA, Tērbatas 30). Mani noturēja 2 stundas. Sākumā reklamēja kosmētiku, likās tīri normāli. Bet tad, kas atteicos pirkt kosmētikas sēriju, kas maksā 2400 eiro, tad sākas "jautrība"... Pirmo reizi pēdējo gadu laikā esmu saskarusies ar to, ka uz mani agresīvi kliedz, biedē ar drausmīgām ādas slimībām ja nepirkšu, un tajā laikā nobloķētas durvis neļauj iziet ārā... Cik laimīga es biju, kad beidzot tiku prom! Nedomāju gan, kā tāds mārketinga veids mūsdienās vēl eksistē. Esiet, lūdzu, uzmanīgas!
Комментарии (126)
Piezemētu atsauksmi par šo salonu atradu šeit:
http://mana-ligzda.blogspot.com/2014/10/skaistumkopsanas-salons-24-karata.html
Manas domas dalās.
Arī es pabiju šajā salonā, bet par laimi procedūru neizbaudīju. Būtu palasījusi komentārus šos jau iepriekš, nemaz nebūtu braukusi. mans stāsts ir šads: zvana Aleksandrs, arī Anatolijs, kuru balsis pat neatšķīru. Mani bija ieteikušas divas paziņas. Pēc vairāku nedēļu sarunām, beidzot sarunājām dienu un laiku. Pirms tam gan vēl noprasīju, vai varu braukt ar savu 6gadīgo bērnu, vai netraucēs. Anatolijs, Aleksandrs teica, ka var. Ierados salonā 10 min pirms laika, kā bija pieteikts, taupot un cienot dārgo laiku. Administrācijas meitenes uzreiz airādīja, ka ar bērniem gan nedrīkst, es atbildēju, ka man viss ir sarunāts. 10 min pēc norunātā laika, mani uzrunāja kosmētiķe - jauna meitene, maza auguma, tieviņa ar mākslīgām skropstām - un tiešām apliecināja, ka iekšējās kārtības un sanitārie noteikumi neļauj kabinētā ielaist bērnu, tur arī esot ļoti maz vietas. Nelīdzēja nekas no manis teiktā, ka aģents man apsolīja, ka esmu tālu ceļu braukusi no mazpilsētas, ka bērnam ir līdzi rotaļlietas. Man piedāvāja atstāt bērnu uzgaidāmajā foajē, kur viņam piedāvās pazīmēt. Bet durvis gaitenim uz kabinetu ir slēgtas!!! Vai esmu bez prāta atstāt 6gadīgu ērnu vienu svešos cilvēkos, nepazīstamā vietā uz 90 minūtēm?! Teicu, ka braucu mājās. Man vēl piedāvāja mierinājuma dāvaniņu, pierakstīties uz citu dienu un vai es varot iedot 20 kontaktus, kam piezvanīt un piedāvāt šo iespēju. Atteicos. Sieviete sāka izteikt man komplimentus, cik sakistas man esot acis, vai kāds to man ir teicis. Jutos dīvaini pārsteigta, viņa to paspēja pateikt 4 reizes 2 minūšu laikā kamēr ģerbos, lai ietu prom.
Kamēr pastaigājos pa Rīgas ielām ceļā uz autoostu, jutos atvieglota. Bija sajūta, ka esmu izglābusies no kaut kā murgaina. Sajūta, ka tur strādā sektanti kas zombe sievietes, tāda tur bija aura. Piemēram, atmosfēra tāda - skan mūzika - 2 UNLIMITED grupas dziesma No limit un tamlīdzīgi, radās agresīva noskaņa, meitenes visas ar izteiktu krievu akcentu, dizains - ārišķīgi uzpūsts. Nevienu mirkli nejutos, ka esmu tur gaidīta, kā solīja Aleksandrs, Anatolijs. Tur sieviešu daudz gaidīja - tātad nekādas cieņas pret otra laika. Tagad apdomājot un lasot šīs sūdzības saprotu, ka man milzīgi paveicies, ka man bija līdzi mans bērns, jo viņš būtu novērsis manu uzmanību no viņu zombēšanas.
Silti iesaku, neapmeklēt šo iestādi un sarunas izbeigt jau pašā sākumā. Viņi piedāvā kosmētiku Deaura. Šis nosaukums ir vienīgais, kas sākumā tiek pieminēts. Esiet modri un mīliet sevi! KATRAM VECUMAM IR SAVS SKAISTUMS!
Baiba Vanaga.
Vai jūs nevarētu nosaukt adresi, kur tas notika, lai mēs varētu visu noskaidrot. Atvainojamies par tik nepatīkamu situāciju, mēs izdarīsim visu iespējāmo, lai tas vairs neatkārtotos. Paldies par jūsu komentāru.
Vēlam jums jauku dienu.
Sveiki,
biju vakar vakarā uz šo bezmaksas procedūru. Norunātais laiks bija plkst. 19h00. Man arī reizes 7 piekodināja, ka jāciena vienam otra laiks unjāierodas 15 min ātrāk. Esmu māte diviem bērniem. Pa dienu strādāju. Ok, izbrīvēju savu dārgo laiku, atradu, kas pieskatīs bērnus. Ierodos tur, aizpildu anketu un sēžu gaidu. Man bija diezgan ilgs laiks, lai pavērotu apkārt notiekošo. Kopumā sēdēju 40 min. Jā, citām, kas arī gaidīja, tām 24Karata darbnieces piegāja klāt un tur kafiju piedāvāju utt., bet es laikam biju neredzama, jo varēju tur sēdēt un sēdēt. Redzēju, ka tās vadītājas vai menedžeres vairākas reizes kaut ko pārmeta tām darbniecēm, nedomāju, ka tas ir jādara klientu klātbūtnē. Redzēju un dzirdēju, kā darbnieces ar katru klientu uzsāk sarunu - rokas spiediens, sevis iepazīstināšana, kompliments klientei (vai cik Jums skaists džemperītis, vai cik Jums stiprs rokas spiediens utt.) un visam pa virsu uzspīlēts smaids pret klienti. Tā nu es tur sēdēju un sēdēju, visu vēroju, beigās neizturēju un piegāju pie administratores un jautāju, vai man vēl ilgi jāgaida?! Uz ko man atbildēja, ka tur aizkavējusies procedūra un nav zināms, cik ilgi jāgaida. Kad es pateicu, ka nu nevaru tā bezjēgā sēdēt, bērni gaida mājās, teica, ka tad viņi man piezvanīs un pārcels procedūru. Šodien, izlasot šos visus komentārus, saprotu, ka savu kāju tur nesperšu un savu tā jau dārgo laiku netērēšu. Un vēl tur sēžot, zinu, ka izklausīsies diezgan nerāli, apslimu, tādas iesnas, ka galva tūlīt pārsprāgs, nav bijušas - ļoti iespējams, ka sagadīšanās. Vienkārši tas ir dīvaini, ka tā pēkšņi var saslimt, piedāvām es ļoti reti slimoju.
Tās administrātores, kas tur čupā tusēja pie galda visu laiku tajos papīros pētīja un šķirstīja. No malas tas izskatījās, ka nežēlīgi liels bardaks. Jā, telpas skaistas un liecināja par profesionalitāti, bet tas arī viss, jo tam visam apakšā nekas vairāk par apmānu un agresīvu mārketingu nebija. Plus vēl tas, ka es neteiktu, ka pašas darbnieces vai "speciālistes" bija ļoti koptas.
Vēl pirms došanās uz turieni domāju, vai braukt ar auto, vai arī atstāt pie darba auto un iet ar kājām. Labi, ka vīrs teica, lai eju ar kājām, pēc tam viņš pēc darba atnākšot man pretī. Iedomājos, ja es būtu braukusi ar auto un samaksājusi par stāvvietu, nu tad gan es būtu dusmīga uz visu pasauli, ka viņiem nav precizitātes un laika izjūta, jo nav būtiski, vai par pakalpojumu tiek maksāts vai netiek, tai ir jānotiek norunātajā laikā, nevis cītīgi jāpiekodina, lai ierodas laikus, bet rezultātā Tu aizej vienkārši pasēdēt.
Viens labums tam visas vakardienas pasākumam man bija, respektīvi, lai vai kā to laiku pavadīju, bet varēju atpūsties no ikdienas steigas un vienkārši tupa sēdēt un visus novērot. Kā KINO skatījos filmu. Bija interesanti pavērot notiekošo, paldies par to vismaz 24KArate.
Tā ka mīļās dāmas (tāda bija uzruna katru reizi, kad tika izsaukta nākamā kliente) neejiet un netērējiet savu laiku.
To saku Jums es, kas savu zelta, pretgrumbu procedūru tā arī nesagaidīja, jāsaka - par laimi.
Jauku Jums dienu,
POZITīVā OPTIMISTE
Cien., POZITīVā OPTIMISTE
Mēs ļoti atvainojamies par notikošo. Mums ir zināms par šo notikumu, mēs meģinām kontrolēt darbniekus, lai visus pieņēma laikus, tomēr dažreiz, tas nav iespējams klienta dēļ. Prieks redzēt, ka šīs notikums nespēja sabojat jūsu pozitīvo noskaņojumu. Mēs ar visiem spēkiem meģināsim uzlabot šo situāciju, pievēršot taj paaugstinātu uzmanību.
Paldies par jūsu sapratni un komentāru.
Šodien biju uz sejas procedūru. Personāls ne visai, it sevišķi recepcijā. Par tām novērošanas kamerām arī aizdomājos, bet kkā aizmirsu!vispār pieļauju, ka varētu būt taisnība par to ''novērošanu, kurš ir pirktspējīgs'' :D man bija tāda ne visai uzbāzīga speciāliste, kura mani saprata!Es viņai pateicu, ka man alga ir nedaudz vairāk kā 1000eur un es nemaksāšu 200eur mēnesī tikai par kādu kosmētiku. Ir taču jābūt samērojamībai. Turklāt pajautāju, vai viņa pati no savas algas sev atvēlētu 200eur mēnesī tikai kosmētikai?Kad es skaidri pateicu, ka nevēlos runāt ar menedžeri, viņa arī aizgāja un pateica administrācijai. Es jau zināju, kas mani gaida, bet procedūra bija ok!kosmētika arī, bet cenas ir ļoti neadekvātas.Turklāt piemēram, ķermeņa kosmētikai ir šausmīgi mazi tilpumi. Nez vai šai kosmētikai ir analogi?vai kāda ir pētījusi?
Tā kosmētika šķiet nav nopērkama savādāk, kā ļaujoties salonu vervējumam :D
http://www.womo.com.au/reviews/Deaura-Spa-Clinic-Sydney-CBD/
http://en.yell.ru/moscow/com/deaura_10976913/
Cien., Bankirsha.
Kāpēc tomēr saņemot procedūru, kura bija Ok, ar kosmētiku kura arī bija Ok, ko veica ne visai uzbāzīga speciāliste, jūs tomēr uzrakstījat tik negatīvu komentāru? Jūs neviens nepiespieda kaut ko pirkt, vai ņemt kredītu, jūs saņemat labu procedūru..
Mums ir ļoti žēl, ka nevarējam sagādāt jums 100% gandarījumu.
Была в Салоне, все очень понравилось .Центр Риги, красивое стеклянное здание, 5й этаж, внутри все чистенько, красиво. Да, цены великоваты, НО - учитывая то, что мое лицо стало более свежее и цвет стал более здоровым, а контур лица стал более выразительным, будь у меня такая возможность, я бы не задумываясь приобрела эту косметику. плюс ко всему мне сделали так называемую диагностику моего лица, я узнала очень много нового про свою кожу . Покупать- не покупать -это дело каждого ! Но дамы, не пишите вы глупости ! никто насильно Вас там ничего не заставляет покупать ! у нас у каждого есть своя работа, так же и девушки косметологи выполняют свою ! Ничего не могу плохого сказать, хороший салон .
NatalijaU
Большое вам спасибо
Paldies par atsauksmēm! Es jau biju pierkastījusies, lai dotos uz turieni, tomēr meklējot info par to salonu, nonācu te un izlasīju visas negatīvās atsauksmes. OK, var būt pāris negatīvas atsauksmes, bet, ja visi kā viens raksta vienu un to pašu, tad skaidrs, ka tur savu kāju nesperšu. Man jau tāpat zema pašapziņa, kut nu vēl ļuat, lai vēl kāds pazemo! Laba un noderīga lieta tas internets informācijas gūšanai.
Cien Doido.
Paldies par jūsu komentāru.
Protam interbets ir ļto noderīga lieta, tomēr atcereties, ka viedokļu būs tik daudz, cik daudz ir cilvēku.
Esiet vienmēr skaista.
Sveiki visiem komentetājiem!!!
Mana mamma ir ļoti pozītīvs un labs cilvēciņš, un ļoti vājraksturīga, kas ietekmēja uz vinu finansiālo stāvokli gandrīz uz diviem gadiem. Kad vina ierodas uz bezmaksas proceduru, viņai vairāku laiku no proceduras skaloja smadzēņus, ka viņai vajag to un to, pat nezinot, ka viņai nav vannas istabas mājās (protams, ka viņai bija neērti par to runāt ar svešiem cilvēkiem- tas es par visiem ķermeņa losjoniem un body krēmiem...), ka viņai ir ļoti sliktas ādas stāvoklis, un t.t. Bet stāsts ir par citu... Viņu tomēr piespieda morāli pārrakstīt līgumu uz 2400 eiro (kaut gan viņai nesen atteica cita pazīstama banka kredītņemšanos). Viņa atzīnas visiem par to tikai nēdeļas pēc tam, jo viņai bija baili gan morāli gan fiziski, jo nākamdienā pēc proceduras uz pussējas, kuru tīrija gandrīz pusstundu izdalījas aļerģiskie sārtumi... Mamma aizēja pie kosmetologa, kurš ieteica atteikties no tā kosmetikas sērijas, apgalvot ka tas ir ādas reakcija, kas var pievest pie citiem sekam... Nu gan pēc mamas atzīšanas, mēs pazvanījam uz PTAC, kur mums ieteica atnest atpakaļ laikā šo kosmetiku, jo lietot pēc aļerģijas nebija jēdziena (p.s. redzēju pati, kā salonā pieprasa aizpildīt anketu par aļergiju u t.t., bet ir cilvēk i pasaulē, kuri pat nezin par aļerģijam, jo nelieto kosmetiku. Beidzot, mēs atnesam to kosmetiku atpakaļ uz salonu 24K, bet mūs jau tik laipni jau nesatika, salīdzinājumā ar pirmo reizi, kad visi bija tik laipni pret manu mammu...:) Salonā atteicas pieņemt to atpakaļ, kaut visa kosmetika netika neizmantota, neizlietota, ne ar pirkstu pie viņas neskarta.. Bet uz recepšana meitene atbildēja ka nav attiecoša cilvēka, ka cilvēks būs tikai nakāmnēdeļ, un uz jautajumu, kurš tad atbildēs uz mūsu pretenzijam un jautājumiem, un kurš te tagad galvenais, mums tikai pasmaidījas pretī... Salonā apsolīja piezvanīt, bet Neviens neuzvanīja līdz šīm brīdim, kaut gan apsolīts, ka ar mums runās atbildīga persona. No tā izriet, ka nav atbildīgas personas, nav cilvēciskas attieksmes. Ja prece nav lietota, kāpēc gan nepieņemt atpakaļ un pārdod to sievietem, kuriem ir patiešām tas brīnums ir vajadzīgs???? Cērēsim, ka tiesa tiks galā ar šo... Kam ir pretenzijas, varēsiet rakstīt uz mūsu mailu [slēpt]@inbox.lv
ou jee.. man tikko zvanīja.. kādas 4x :D tā kā mans tel. ir arī darba Nr. bija jāatzvana.. kāds esot man noformējis dāvanu karti utt.. forši.. piekritu sejas kopšanai.. lai gan reāli nav kad.. tagad palasot atsauksmes nemaz negribu doties tur.. laikam jāaizsūta atteikuma sms :D
Tik smieklīgi.. Vajadzēja man šo te izlasīt pirms došanās šodien uz šo "salonu" :D Man vakar piedāvāja, šodien zvanīja ar atgādinājumu, vēlāk atzvanīju un teicu, ka kavēšos, jo nav, kur nolikt busu, ar kuru pārvietojos, bet laikam "dabīgo atlasi" neizturēju, jo atnākot administrācija manus brūnos zābakus laikam noturēja par parastiem "gavnostopiem" (pēc kuriem kvalitatīvie ECCO arī nedaudz izskatās), silto jaku arī par ne pārāk pievilcīgu, bet Austrālijas aitu vilnas lakats ne pa visam nelikās pietiekami dārgs :D Reāli, lasu un locos par savu naivumu, ka mani pieņems, es dabūšu izmazgāt matus ar (cerams) kvalitatīvu kosmētiku un paklausīšos, kādas ir vēsmas šāda tipa iestādēs (ilgu laiku nostrādāju vienā no lielākajām eko kosmētikas ķēdēm LV, gribējās salīdzināt) klientu piesaistē.
Man arī bija jāgaida 15min, piedāvāja tēju, un, kad vēl ar to biju pusē, pateica, ka vispār neņemšot, ka kaut kas esot sajaukts. Piedāvāja citu laiku, bet es nosmējos un atteicos.
Garīgais man galīgi nav sabojāts, jo redzu, ka man noveicās, ka mani nepaņēma. Un varbūt arī viņiem noveicās, ka mani nepaņēma :D
Vēl gaidot redzēju vienu sievieti, kas no sejas apstrādes iznāca ar tādu ādu, it kā viņa būtu karstai krāsnij stundu stāvējusi blakus, es pat nobijos. Nopirka kaut kādu pudeli un tad aizejot pie ārdurvīm kaut ko intensīvi drukāja telefonā.
Un tā 24K komentētāja (kā viņa pati izsakās, "komentātore" :D) lai iemācās gramatiski pareizi atbildēt. Neskatoties uz to, ka šī krieviete ļoti cenšas, kļūdas pa malu malām lien ārā.
Cien. Nanny.
Paldies par jūsu atsauksmi. Prieks redzēt jūsu labu garastāvokli.
Nevajag domāt, ka visi cilvēki jūs novērtē tikai pēc jūsu materiālā stāvokli, tas tiešām interesē tikai jūs.
Paldies, ka atradāt laiku apmeklēt 24 K salonu un paust par to savu viedokli.
Sveiki, mani paziņas no Izraēlas, kuri paši ne tikai labi orientējas kosmetoloģijā, bet arī darbojas šajā jomā, man populāri apskaidroja, ka vienas krēma burciņas vairumtirdzniecības cena ir 8-10$, Ķīnā ražotais čemodāniņš maksā apmēram tikpat. Nu tad paši sarēķiniet cik ir pašizmaksa dotajam krēmu komplektiņam par vairāk kā 200Eur. Kvalitātes ziņā - vidējais zemais gals, kas seju nesapostīs, bet neko labu arī nedos.
Добрый день! Хочу оставить и свой отзыв. Возможно, он кому-нибудь окажется полезным.
Сразу хочу сказать, что до посещения «процедур» ничего об этом центре не читала, но после быстренько забила в поисковик название, чтобы понять мне показалось или я не одинока в своих подозрениях, оказалось далеко не одинока :)))))
Вчера (16/12/2014) посетила «процедуры для лица» в „ 24Karata”. На самом деле это сложно назвать процедурами, это скорее презентация косметики, какие проводятся повсеместно в торговых центрах и т.д. Разница лишь в том, что в данная презентация проводится в более приятной атмосфере (без лишних глаз и отвлекающих моментов), что еще больше облегчает задачу менеджеров по продажам. А девочки, которые работаю с клиентами – именно менеджеры, а не косметологи как изначально ожидает клиент. Очень вежливые и обходительные, умеют говорить, убеждать, что от них собственно и требуется.
Сами «косметические кабинеты» находятся в современном, красивом здании. Интерьер современный, уютный, тепло и замечательно, играет приятная музыка :) Только вот сам кабинет вряд ли косметический: кушетка, пара стульев и собственно комплект, который «подарят» вам если подпишете договор :) ни умывальника ни каких-либо средств гигиены я не обнаружила. «Косметолог» работает без перчаток… сначала идет долгий разговор (минут 40) о косметике, затем очистка кожи лица тоником и лосьоном, чем-то очень легким (речь не идет ни о какой глубокой очистке как заявляют по телефону изначально), затем на одну половину лица поочередно наносятся различные крема, в процессе используется аппарат с ультразвуком. Все составы «косметолог» наносит пальцами без использования специальных губок и без перчаток. В процессе процедуры вас начинают психологически обрабатывать, мне было заявлено, что ей «косметологу» цитирую: «смешно, когда клиентки говорят, что для заключения договора им необходимо проконсультироваться с мужем, мамой, подругой, котом, оракулом и т.д.» Что женщина для себя должна решить хочет ли она восстановить и сохранить свою молодость и красоту или нет и мнение остальных тут не при чем. И типа какой смысл раздумывать если одна процедура все равно не покажет эффекта (хотя по телефону меня убеждали, что эффект увижу сразу и он продержится 2 недели.).
После «процедур» на одной половине лица мне предложили подойти к зеркалу, чтобы оценить эффект… Эффекта я не увидела никакого… и тогда было продолжено анкетирование в том числе выяснялись мои ощущения после применения косметики. Удивительно, но когда «мастер» стала спрашивать, как же чувствует себя обработанная и необработанная часть лица я поняла, что обработанная – гораздо комфортнее – мягкая и шелковистая, а необработанная как стянутая… я с недоумением описала свои ощущения, на что «мастер» парировала, что мой крем, которым я постоянно пользуюсь выбран неправильно (пользуюсь линией Clarins) и ею предлагаемая линия подходит мне больше раз с ней я чувствую себя комфортнее. Я пребывала в полной растерянности, так как никогда раньше мой крем не доставлял мне таких неудобств. Но уже через пару минут я поняла, что изначально каким-то тоником мне обработали все лицо, а кремами дальше мазали только половину, поэтому ненамазанная часть и казалась жутко стянутой и мой замечательный крем, которым пользуюсь постоянно тут ни в чем не виноват. :))) Гора с плеч!
Потом ещё интересней, меня якобы неожиданно – только сегодня и только для вас :))) отвели ко врачу, «моя косметолог» сказала, что специально для меня договорилась и что теперь должна доктору шампанское и мандарины :))))))) ну такой цирк с конями – нет слов!!! «Доктор» едва взглянув на меня сказала, что сразу видно, что была обработана правая половина лица так как практически ушла носогубная складка и мимические морщины :)))))))))))))))) причем явно видно было, что это тоже не доктор, что все фразы заученные, с актерским мастерством у «доктора» плохо – играет неестественно. Потом еще было устроено представление в коридоре, когда «доктор» рассказывала «косметологу» о всех моих проблемах и что их без труда можно решить их косметикой. :))))) В общем большое спасибо организаторам, в таком цирке я давно не была и посмеялась от души в большей степени над собой. Это же надо было потратить столько своего драгоценного времени (больше 2-ух часов) ради такой хохмы! Чисто в финансовом плане – могу себе позволить заключить договор на 2.400 EUR в год, но я этого конечно не сделала, целый год подобного цирка – не переживу :)))))))))) Будьте бдительны и ОЧЕНЬ ВНИМАТЕЛЬНЫ! Взвесьте все за и против прежде чем идти на презентацию! Особо впечатлительным стоит подумать трижды! Всем замечательных праздников!
Es pa vasaru uzķēros uz viņu darba sludinājumu, trīs dienas pastaigāju un sapratu, ka tas nopietns uzņēmums.
Personālu apmāca kaut kāds jauns puika, kurš visiem izdalīja skriptu divās valodās - latviešu un krievu. Krieviski vēl bija pareizi, bet latviešu valodā bija tik daudz drausmīgu kļūdu un pats galvenais, ka visu laiku tika atkārtots teikums par uzņēmuma prestižu.
Kāds te prestižs kompānijai, kura mēģina iesmērēt sūdu par zelta cenu!
Neejiet taču cilvēki uz šo kantori!!! Netērējiet laiku
Спасибо всем, кто оставил свои комментарии.
Говоря о том что похожую косметику можно купить китайского происхождения, следует помнить, что цена такого продукта будет соответствовать качеству.
Спасибо всем, кто посетил салон и не пожалел свое время, чтобы оставить отзыв о нашей работе.